Au Pair gezocht voor Kefalonia, Griekenland

Ik (John) en mijn vrouw (Fiona) zoeken een spontane au pair voor onze zoontjes (4 en 5 jaar). Wij wonen op het Griekse eiland Kefalonia en hebben hier een reisburo. Mijn vrouw is in verwachting en heeft dus extra hulp nodig. Dagelijkse hulp houdt in, oppassen op de kinderen, naar het strand met de kinderen (vlak voor ons kantoor) en huishoudelijk werk ook een klein beetje. Wij zoeken iemand voor de maanden Juli, Augustus en indien mogelijk ook September. Ik ben Nederlands en mijn vrouw is Iers. Wij zorgen voor je accommodatie en vlucht. Er zijn rechtsteekse vluchten van Amsterdam naar hier. Indien je interesse hebt kijken we graag uit naar je reactie.

Hallo,

Mijn naam is Inge Brands en ik zit in 6 VWO op het Hogeland College in Warffum.
Ik zag uw advertentie staan en ik zag ook dat het voor de zomer van 2009 was. Ik ben op zoek naar een zomer au pair baantje voor na mijn examen ( zomer 2010 ) en ik vroeg me af of jullie deze zomer weer een zomer au pair zochten.

met vriendelijke groeten,

Inge Brands

Heej familie

Dit lijkt me hartstikke leuk, maar ik ben benieuwd of jullie nog een zomer au pair zoeken voor 2010.
Ik heb al ervaring als au pair, toevallig in ierland haha! , heel veel ervaring met kinderen en ben een leuke en spontane meid die van kinderen houd!
Nou ik hoor het wel als jullie nog iemand zoeken voor 2010
Groetjes, Manonschepers@hotmail.com