Zomer Au-Pair

Bent u nog op zoek naar een Au Pair tijdens de zomermaanden?
Het lijkt mij erg leuk om in de zomervakantie bij een familie als au pair aan het werk te gaan!
Ik ben Elske, 19 jaar en vind het erg leuk om met kinderen om te gaan. Ik studeer de Pabo, voor lerares basisonderwijs. Ook heb ik veel ervaring met kinderen; ik pas vaker op bij kinderen van 0 t/m 12 jaar, ben vrijwilligster geweest bij een kinderopvang en peuterspeelzaal en heb kinderkampen/speelweken/kinderactiviteiten begeleid.
Het lijkt mij erg leuk om tijdens de zomermaanden voor u kinderen te zorgen en hen een leuke vakantie te bezorgen!

Met vriendelijke Groet, Elske

Hallo Elske

Ik en mijn vrouw zijn op zoek naar een au pair voor onze twee zoontjes (4 en 5 jaar). Wij wonen in Griekenland (Kefalonia) en wilden graag wat meer over jezelf weten. Kun je ook vermelden welke maanden of vanaf wanner je eventueel zou kunnen verblijven in Griekenland? Mijn vrouw is Iers en spreekt Engels.

Vriendelijke groet

John

Beste John,

Leuk dat u reageert! De leeftijd van jullie kinderen en het land Griekenland spreken mij erg aan!
Ik ben beschikbaar om als au pair te werken in de maanden Juli (vanaf 11 Juli) en Augustus. Voor welke periode zoeken jullie een au pair?
Ik hoop van u een reactie te krijgen.

Met vriendelijke Groet, Elske