Au pair gezocht voor Finland vanaf het begin augustus

Hallo allemaal,

we zijn een Fins-Nederlands gezin woonachtig in Hämeenlinna, Finland. Hämeenlinna - Wikipedia

We hebben drie lieve dochters (4,6 en 9) die een beetje Nederlands praten en samen met mijn man praten we ook Nederlands. (Wel praat ik zelf Fins met de meiden.) We wonen in een groot huis waar de au pair een eigen woonkamer met een keuken en een televisie (/internetverbinding) zou op de benedenvloer krijgen.

Mijn man werkt bij een internationaal bedrijf en zelf werk ik bij een reclameburo. Verder schrijf ik kinderboeken. Omdat we allebei 5 dagen per week naar het kantoor moeten, zouden we graag een au pair bij ons thuis willen nemen. We zijn op zoek naar een lief, betrouwbaar meisje dat zou met de kinderen naar school kunnen lopen en ook weer terug in de middag en daarna wat tijd met hun doorbrengen bij voorbeeld knutselend, spelend of lezend. Verder lichte huishoudelijke taken.

Graag zouden we iemand al vanaf het begin augustus vinden en in elk geval tot net voor kerst bij ons willen houden. Het is ook mogelijk dat we de au pair langer zouden willen houden, maar dat zouden we samen kunnen afspreken na de eerste maand.

Zou jij geïnteresseerd zijn in deze positie, stuur mij dan graag een e-mail en vertel een beetje over jezelf. We komen de tweede helft van juli naar NL dus we zouden dan ook kunnen ontmoeten.

Met een vriendelijke groet,
Hanna / hannaONDERSTREEPvandersteen@hotmail.com

Beste,

Ik kwam jullie advertentie tegen en deze sprak me meteen aan.
Ik ben een 23 jarig meisje uit Belgisch Limburg Bilzen.
Voor kleine kindjes zorgen spreekt me zo aan omdat ik het enorm fijn vind om met hun bezig te zijn, te knutselen, te spelen terwijl ze het kleine nog waarderen. Ik hou van het verantwoordelijksheidgevoel. Ik ben dan ook leidster geweest van de 3-6 jarigen op de scoutsvereniging in ons dorp. Dat deed ik buiten mijn opleiding Haarzorg. Ik heb gedurende mijn hele hoger middelbaar onderwijs op internaat gezeten. Hier leerde ik omgaan met leeftijdsgenoten en andere studenten. Ook leerde ik hier omgaan met discipline en leerde ik zelfstandig worden. Op internaat hielp ik mee met de studies van de jongste internen. Ook organiseerde ik regelmatig een activiteit om de woensdag middag op te vullen. Eenmaal afgestudeerd ben ik aan de slag gegaan als kapster. Dit heb ik een tijdje gedaan tot dat ik besloot om in Zuid-Frankrijk aan de slag te gaan als kinderanimatrice op een camping. Ik was enige animatrice. Dit vond ik heerlijk. Samen spelen met de kinderen, dansen, zingen, gek doen. Daarom dat ik dit weer wil doen maar dan in een gezin, meer dat familiale gevoel. Ik zorg voor de kindjes alsof het de mijne zijn.
Ik ben beschikbaar vanaf wanneer jullie dit willen en bezit het auto rijbewijs.
Ik hoop dat dit jullie aanspreekt en me dan ook willen contacteren.

lauren_mulders@hotmail.com
0032488078751

Met Vriendelijke Groeten,
Mulders Lauren

Hallo Lauren,

Wij hebben intussen al een au pair gevonden maar hopen dat je een goed gezin gaat vinden! Succes ermee,

met vriendelijke groet,

Hanna v d S

Beste,

Toch heel erg bedankt voor jullie reactie en jullie ook veel succes met jullie aupair !

Mvg,
Lauren

Ik zie dat er een au pair gevonden is dus bij deze sluit ik deze topic om misverstanden en onnodige reacties te voorkomen :slight_smile:

Succes!

1 like