Au pair gezocht op Skopelos, het Mama Mia eiland

Zin in een vakantie/au pair baan op het Mama Mia eiland ? Mijn naam is Daphne en ik ben de moeder van Julia (12) en Panajotis (9). Ik probeer de kinderen tweetalig op te voeden en wil deze zomer iemand vinden die nederlands met ze kan praten. Ik werk in de zomer maar heb iemand nodig die de maand Juli en Augustus bij ze kan zijn, in de ochtend tot 14.00 uur. De rest van de dag hoef je niets te doen. Je verblijft in ons huis en hebt je eigen kamer met douche en toilet. Je bent gedurende deze 2 maanden lid van onze familie en je kunt ons prachtige eiland met ons verkennen. Grijp deze kans. Help ons en help de kinderen beter nederlands te praten !!! Daphne

Hallo,

ik zou heel graag au pair zijn! maar ik kan wel maar van begin juli tot 12/13 augustus.
Ik ben zeer graag met kinderen bezig. Wat vergoeden jullie? kost en inwoon, wekelijkse vergoeding, transport…? (Dit is nogal belangrijk voor mijn ouders)
Ik hoop nog iets te horen van jullie (:

mvg
Charlotte

Hoi Charlotte,

Bedankt voor je reactie maar we hebben al iemand gevonden.

Met vriendelijke groet,

Daphne

Hoi Daphne,

Ik heb gelezen dat je al iemand had gevonden. Heb je ook al iemand voor 2011?
Ik ben half-Grieks en opzoek naar werk ergens in Griekenland, ik spreek en schrijf ook Grieks. Heb je misschien tips?

Groetjes

Jasmijn Giohalas

Hoi Jasmijn,

Ik kan je alleen de tip geven om op grote eilanden te kijken of ze daar mensen in de zomer nodig hebben of via de advertenties op werledreiziger. het feit dat je ook Grieks spreekt kan in je voordeel werken. Sterkte !!!

Hallo Daphne,
ik lees net je bericht dat je een au pair zoekt, is dit nog actueel?
Ik wil nl juli-augstus op Skopelos verblijven.
Groet, Irene