Zin in een geweldige zomer op een prachtig GRIEKS eiland?

Hallo,

Voor een leuke Grieks-Nederlandse familie op het eiland Zakynthos ben ik op zoek naar een lieve au-pair voor hun twee kinderen. (Jongen 10 jr en meisje 7 jr)
Ikzelf heb twee zomerseizoenen voor hen gewerkt en heb daar een super tijd gehad. Het eiland is prachtig, de kinderen zijn schatten en ik heb er leuke contacten aan overgehouden. Als ik kon zou ik zelf teruggaan, maar vanwege m’n baan e.d. kan dit helaas niet.
Nu ben ik op zoek naar een waardige

http://www.prikpagina.nl/images/smile/icon12.gif

vervangster.

Het gaat om een periode in het zomerseizoen. Liefst zo vroeg mogelijk (mei/juni t/m september/ oktober)
Je werk bestaat uit de opvang van de kinderen, licht huishoudelijk werk en af en toe een avondje oppassen. Je bent een dag in de week vrij en je krijgt kost en inwoning en zakgeld. Je verblijft in je eigen studio (woon/slaapkamer, hal met koelkast en badkamer) en beschikt over een fiets.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je een geweldige tijd zult beleven. Je bent veel buiten met de kinderen (wandelen, naar zee, naar het zwembad enz) en je hebt ook de kans om het mooie eiland te ontdekken.

Als je vragen of interesse hebt hoor ik het graag via mijn e-mailadres of privebericht. Ben je serieus geïnteresseerd dan breng ik je in contact met het betreffende gezin.

Groetjes,

Hey Ingie,

Het klinkt super! Ik ben dus zeker serieus geinteresseerd in de baan. Ik ben op zich per direct beschikbaar, tot begin juli.
Ik ben 19 jaar, begin volgend jaar aan een universitaire opleiding, heb veel ervaring met het werken met kinderen, ben enthousiast, verantwoordelijk en vrolijk! Je kan me bereiken op [EMAIL=“lennavromans@hotmail.com”]lennavromans@hotmail.com

Bedankt alvast! groetes, Lenna

Ik heb je een emailtje gestuurd.

Hallo,

Ik ben ook geinteresseerd.
Zou je mij kunnen mailen voor meer informatie?
laris.s@live.nl

Beste mensen,

Het gezin is nog steeds op zoek naar een serieuze, vlotte, spontane, lieve, kindvriendelijke meid die de kinderen in de zomermaanden op kan vangen. Zie bovenstaand bericht.

Reactie graag via een privebericht of e-mail.

Groetjes, Inge

heyhey…

ze zullen nu wel al een leuke lieve meid hebben gevonden voor hun kinderen of niet ??
leek me wel echt super!

groetjes nathalie

Hey Ingie,
en hebben jullie al iemand gevonden? Zou ik het werk evt kunnen combineren met zeeschildpadden werk op zakynthos? Ik hoor t wel
Lijkt me super!
Groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Ze hebben zeer waarschijnlijk niemand nodig voor aankomende zomer. Misschien interesse in een au-pairbaan op Rhodos?
Stuur me dan even een privebericht met wat meer info over jezelf.

Gr Inge

Hi Inge!

Vorig jaar heb ik serieus overwogen om als au pair naar Athene te gaan en heb ook veel emailcontact daar over gehad met een Nederlands gezin. Ik heb toen als reisbegeleider gewerkt in Italie. Dit jaar zou ik graag weer naar het buitenland willen, jouw verhaal klinkt goed! Zou je er wat meer over kunnen vertellen? Mijn mail is [EMAIL=“kaatje173@hotmail.com”]kaatje173@hotmail.com! Ik hoor graag van je!

Groetjes Karin