Voor een leuke Grieks-Nederlandse familie op het eiland Zakynthos ben ik op zoek naar een lieve au-pair voor hun twee kinderen. (Jongen 10 jr en meisje 7 jr)
Ikzelf heb twee zomerseizoenen voor hen gewerkt en heb daar een super tijd gehad. Het eiland is prachtig, de kinderen zijn schatten en ik heb er leuke contacten aan overgehouden. Als ik kon zou ik zelf teruggaan, maar vanwege m’n baan e.d. kan dit helaas niet.
Nu ben ik op zoek naar een waardige
Het gaat om een periode in het zomerseizoen. Liefst zo vroeg mogelijk (mei/juni t/m september/ oktober)
Je werk bestaat uit de opvang van de kinderen, licht huishoudelijk werk en af en toe een avondje oppassen. Je bent een dag in de week vrij en je krijgt kost en inwoning en zakgeld. Je verblijft in je eigen studio (woon/slaapkamer, hal met koelkast en badkamer) en beschikt over een fiets.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je een geweldige tijd zult beleven. Je bent veel buiten met de kinderen (wandelen, naar zee, naar het zwembad enz) en je hebt ook de kans om het mooie eiland te ontdekken.
Als je vragen of interesse hebt hoor ik het graag via mijn e-mailadres of privebericht. Ben je serieus geïnteresseerd dan breng ik je in contact met het betreffende gezin.
hallo, Ik heb wel intresse in de baan. Maar ik heb wel 1 probleem ik kan vanaf 10 juli tot eind augustus is dat een groot probleem?? en hoeveel zakgeld is het ongeveer?
Ze zijn op zoek naar iemand die t/m oktober kan werken. Zelf zou ik namelijk ook in die periode kunnen werken, omdat ik dan vakantie heb, maar die 6 weken zetten geen zoden aan de dijk.
Helaas is dit dan geen optie.
Het gezin is nog steeds op zoek naar een serieuze, vlotte, spontane, lieve, kindvriendelijke meid die de kinderen in de zomermaanden op kan vangen. Zie bovenstaand bericht.
Sorry Angela, het seizoen is weer voorbij. Mijn bericht dateerde van een hele tijd terug. Natuurlijk hebben ze ieder seizoen weer iemand nodig maar dan echt vanaf april/mei.
Ik ben erg geinteresseerd in je advertentie en ik ben vanaf april/mei aankomend jaar 2009 beschikbaar. Nu vraag ik me af of ik hiervoor nog steeds bij jou moet zijn of weet je een andere manier hoe ik in contact kan komen met de familie of iemand die dat voor hun regelt misschien?
Stuur me anders even in een privébericht wat meer info over jezelf! Nu zijn ze nog niet actief op zoek en het is nog niet helemaal zeker of ze het komende seizoen weer iemand nodig hebben, maar het kan geen kwaad om even wat gegevens uit te wisselen.
Helaas, het gezin heeft geen au-pair meer nodig.
Mijn bericht dateert van 2008, maar ik weet niet hoe ik mijn oproep kan verwijderen.
Gelieve niet meer te reageren.
Met spoed.!!!
ik kan direct weg en zoek werk in Zakynthos. Maakt niet uit wat voor werk.
Mijn kinderen zijn al groot kan goed met kinderen over weg.
Maar ook werk in een cafe of restaurant, horeca bedrijf is welkom. Ook beveiligings werk is welkom.
Zoek een slaapplaats met eten en drinken en zakgeld als vergoeding. Lichtelijke Huishoudelijk werk erbij is geen probleem. Verder ben ik een beveiligingsbeambte, dus zeer vertrouwelijk.