Nederlandse au pair beschikbaar!

Hallo,

Mijn naam is Aranka Schaffers, 19 jaar en ik woon in lobith, in nederland. Ik heb onlangs mijn opleiding voor spw 3 (sociaal pedagogisch werker) afgerond. En ik heb ook veel ervaring met kinderen opgedaan door stages en oppasbaantjes in de buurt. Ik heb het meeste ervaring met kinderen tot 7 jaar.
Ik zou graag een tijdje ertussenuit willen en ik hou heel erg van kinderen! Het liefst zoek ik het verderop, denkend aan Australie, brazilie, amerika, engeland enz. Mijn engels is vrij goed dus dat zou geen probleem zijn! Een nederlands gezin in het buitenland is wel het handigst.
Ik ben in ieder geval beschikbaar vanaf Augustus, eventueel in overleg eerder.
Ik ben aan het einde van mijn rijlessen en heb een examen datum staan, dus na augustus heb ik dan enig ervaring met autorijden! Aangezien ik al een jaar rijd.
Als je interesse hebt laat het me weten! Je mag me altijd een berichtje sturen.

groetjes Aranka

Hoi Aranka,

Voor een leuke Grieks-Nederlandse familie op het eiland Zakynthos ben ik op zoek naar een lieve au-pair voor hun twee kinderen. (Jongen 10 jr en meisje 7 jr)
Ikzelf heb twee zomerseizoenen voor hen gewerkt en heb daar een super tijd gehad. Het eiland is prachtig, de kinderen zijn schatten en ik heb er leuke contacten aan overgehouden. Als ik kon zou ik zelf teruggaan, maar vanwege m’n baan e.d. kan dit helaas niet.
Nu ben ik op zoek naar een waardige vervangster.

Het gaat om een periode in het zomerseizoen. Liefst zo vroeg mogelijk (heden t/m september/ oktober)
Je werk bestaat uit de opvang van de kinderen, licht huishoudelijk werk en af en toe een avondje oppassen. Je bent een dag in de week vrij en je krijgt kost en inwoning en zakgeld. Je verblijft in je eigen studio (woon/slaapkamer, hal met koelkast en badkamer) en beschikt over een fiets.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je een geweldige tijd zult beleven. Je bent veel buiten met de kinderen (wandelen, naar zee, naar het zwembad enz) en je hebt ook de kans om het mooie eiland te ontdekken.

Als je vragen of interesse hebt hoor ik het graag via een privebericht of via mijn e-mailadres. (Klik op mijn naam hierboven) ben je serieus geïnteresseerd dan breng ik je in contact met het betreffende gezin.

Groetjes,
Inge