Au-pair gezocht nabij Rome in Italie

Maarten en Arji Roest zoeken voor hun twee kinderen van vier en vijf vanaf eind augustus een au-pair voor een langere periode.

Heb je interesse, schrijf dan naar: maartenroest@yahoo.co.uk

Met groeten,

Maarten Roest

Hallo Maarten,

Uw advertentie spreekt me erg aan, daarom dat ik me ook even aan u voorstel.

Mijn naam is Rachelle Ummels en ik ben 19 jaar. Ik woon in maastricht bij mijn moeder. Ik ben over 3 weken afgestudeert als Pedagogisch medewerker. Ik heb 3 hele leuke stagen jaren gehad met verschillende leeftijden. Ik ben dan ook goed met kinderen van alle leeftijden. Ik vind het heerlijk om met de kinderen activiteiten te doen maar ook om lekker mee te knuffelen! Verder hebbik ook nog genoeg kleine neefjes en nichtjes waar ik opgepast heb, en nog steeds doe! Nu ik klaar ben met school, wil ik graag ervaring opdoen in het buitenland. Ik zou in principe per juli beschikbaar zijn. Maar heb wel nog een vakantie geboekt in augustus. Dus eind augustus ben ik volledig beschikbaar.

Groetjes,

Rachelle

Hallo Rachelle,

wij zouden binnenkort graag met wat kandidaten spreken via Skype. Schikt het bijvoorbeeld vrijdagmiddag, om 16.30?

Graag bevestigen op mijn e-mail adres, maartenroest@yahoo.co.uk

Groeten,

Maarten Roest

Hallo,

Ik ben Amy, 18 jaar, momenteel heb ik een tussenjaar. Het lijkt me geweldig om ervaring op te doen in het buitenland. Ik ben zorgzaam, creatief, harde werkster en spontaan. De beste manier om ervaring op te doen in het buitenland lijkt mij door au pair te zijn. Ik heb al wat jaren ervaring in oppassen en doe dit met groot plezier! Ik heb ook een tijdje op mezelf gewoond, dus ik weet ook hoe het is om een huishouden te runnen.

Ik hoor het heel graag!
Groetjes,

Amy