Au pair Australie

Dag!

Ik zou graag als au pair naar Australië gaan. Ik heb via au pair world al een familie gevonden die ik helemaal geweldig vind! Morgen skypen we voor een tweede keer.
Het probleem is, ik zou er graag voor langer dan 6 maand blijven. Ik heb wat opgezocht en op au pair world staat dat er in Australië geen officieel au pair programma is dus technisch gezien zou ik geen werknemer zijn dus zou ik een toeristenvisum kunnen aanvragen voor een jaar. Klopt deze redenering? Dan zou ik gewoon bij de familie bezoeken als vrienden zogezegd.
Met het toeristenvisum kan ik maar 6 maand bij 1 gastgezin werken en dat vind ik wat jammer. + ik zou ook later nog eens willen gaan rondtreken door Australië en dit lukt dan ook niet meer als ik al eens een working holiday visum heb gehad.
Ik weet dat dit niet helemaal correct is maar zou het kunnen werken?
En mijn vader vroeg hem af hoe het zat met ziekteverzekeringen en bijvoorbeeld kindergeld?

Alvast bedankt!

Hoi,
Wat leuk om te lezen dat je plannen hebt om als Au Pair naar Australië te gaan. Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gekregen op je vragen. Mocht je deze vragen nog steeds hebben, dan helpen wij je graag verder. Wij zijn telefonisch te bereiken en het is ook altijd mogelijk om naar 1 van onze informatiedagen te komen.
Wij helpen je graag met jouw Au Pair avontuur naar Australie.
Groetjes,
Kim Peters
Au Pair Team
Travel Active