Au pair aangeboden

Hallo iedereen!

Mijn naam is Maurice Boontje, 19 jaar oud.

Ik ben een sociale en zelfstandige jongen die het enorm leuk vind om met kinderen om te gaan.

Ik heb veel affiniteit met kinderen, zo ben ik in oktober 2015 ook afgereisd naar Ethiopië als vrijwilliger om daar gehandicapte kinderen medische zorg te bieden (uit het kader van mijn toenmalige opleiding; verpleegkunde).
Ik heb meerdere jaren ervaring in de gezondheidszorg; de thuiszorg en de zorg voor zwaar dementerende ouderen op een gesloten afdeling, dus ik heb ook een vrij uitgebreide medische kennis.

Ik heb meerdere online cursussen gevolgd van verschillende universiteiten waaronder astrofysica (1e jaar van National University Australia) en de menselijke anatomie
.
Sinds mijn 14e ben ik al oppas bij meerdere gezinnen, maar ik ben nu toch wel toe aan een vast gezin waar ik ook een goede band kan opbouwen met de kinderen.

Verder ben ik erg muzikaal en creatief. Ik speel gitaar, basgitaar en klein beetje piano en drum. Ook schilder en teken ik veel in mijn vrije tijd.

Ik heb 5 jaar verschillende vechtsporten beoefent waardoor ik erg stevig in mijn schoenen sta en niet gauw omver wordt geblazen:).

Ziet u het zitten om een creatieve, muzikale maar ook logisch nadenkende jongeman in huis te halen die graag een goede band opbouwt met uw kinderen, dan hoor ik erg graag van u!

Groetjes,

Maurice Boontje

Dag Maurice,

Wij zijn op zoek naar iemand die ons kan komen helpen vanaf september. We zijn een Nederlands gezin met drie kinderen en we wonen in een voorstad van Parijs.
Een rijbewijs is wel een vereiste!
Lijkt dat je wat? Mail ons dan.
ruth.hoornveld@gmail.com