Beste gezinnen in het buitenland,
Mijn naam is Joyce, ik woon in België, ik ben 20 jaar en studente. In de zomer verdien ik graag een centje bij en dat liefst van al op een leuke manier. Ik reis graag en ben graag met kinderen bezig, dus daarom lijkt au pair zijn, echt iets voor mij.
Ik heb veel ervaring met kinderen van verschillende leeftijden. Toen ik 15 was ben ik als vakantiejob beginnen werken op het plaatselijk speelplein, waar ik animator was. Dat heb ik 3 zomers gedaan. In 2009 heb ik een animator cursus gevolgd. Verder ben ik al 11 jaar in de chiro (een jeugdbeweging) waarvan al 4 jaar als leidster. Dit betekent dat ik al 4 jaar elke zondag minimum 3 uur kinderen animeer. En elke zomer 3 weken op kamp ga om kinderen te animeren, zo ook deze zomer in juli. Ook babysit ik regelmatig op peuters en kleuters.
Ik heb ook ervaring met werken in het buitenland. In de zomer van 2011 heb ik de hele maand augustus gewerkt in een hotel in de Franse Alpen, waar ik all around medewerker was. Ik moest er kamers poetsen, afwassen, achter de bar staan, mensen bedienen, … Dit was voor mij echt een hele leuke ervaring.
Ik ben heel gemotiveerd, creatief, vlot in omgang met mensen & kinderen en leer snel bij. En ik zou heel graag bij jullie komen werken gedurende de maand augustus.
Ik hoop op reactie!
U mag mij ook altijd e-mailen, zo krijgt u sneller reactie. [EMAIL=“joyce_kiebooms@hotmail.com”]Voor te mailen, klik hier