Aswolk

Hallo medeforummers, omdat we in september richting Argentina vertrekken hou ik al een tijdje (angstvallig) het vliegverkeer in de gaten. De laatste 2 weken kan ik niet zoveel info meer vinden via het internet over de aswolk, alleen dat de vliegvelden in patagonie slecht of niet bereikbaar zijn. Sommige maatschappijen vliegen ‘om’, om toch op de bestemming te komen. Kortom Nederlandse-Argentijnen… jullie zitten dichter bij het vuur!
Willen jullie ons een beetje van de laatste nieuwsfeiten op de hoogte houden ?
Niet dat je er veel aan kunt doen want de natuur laat zich niet leiden… maar toch…
Zijn er medeforummers om deze reden gestrand en hoe heb je je vervoersprobleem uiteindelijk opgelost ?

Hoi Germonde, ik zou me (nog) niet teveel zorgen maken hoor. Zelf woon ik in Bariloche en gisteren heeft het gesneeuwd, waardoor de wereld er hier weer even een stuk mooier uitziet (wit ipv grijs). Het vliegveld van Bariloche blijft waarschijnlijk nog tot eind juli gesloten, maar de rest van Patagonie is weer redelijk bereikbaar. In het “Social Chat” topic kan je wat meer informatie en wat foto´s vinden, vanaf bericht #76: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=104663&page=4

hee daar had ik zo snel even niet gekeken, maar nu wel… jeetje wat een toestand zeg. Je kunt je er gewoonweg geen voorstelling bij maken. De foto’s zeggen genoeg. Bedankt voor de geruststelling en fijn dat jullie nu sneeuw hebben dat ziet er idd vriendelijker uit. Wel een domper zeg voor de toeristenindustrie bij jullie in de buurt, hopelijk komt het nog goed dit winterseizoen.
chau!