Artikel:Indier eet giftslang rauw op!!

Surat:
Een 35-jarige Indier die zich wou bewijzen tegenover zijn vrienden,is maar net aan de dood ontsnapt.
Zaver Rathod wou voor 100roepie(1.7euro)laten zien dat hij niet bang was om een twee meter lange giftslang rauw op te eten.
De slang had een vriend van Zaver gebeten en was daarna gestenigd.
Zaver at het dier op,maar werd al snel onwel.
Hij werd naar het ziekenhuis gebracht,waar de artsen hem konden redden door zijn maag leeg te pompen.
Als het gif in zijn bloed was beland,zou Zaver zeker overleden zijn,aldus de artsen.
Zij bestempelden zijn actie als"onwaarschijnlijk dom".
Vreemd genoeg heeft die stommiteit van Zaver een lokale volksheld gemaakt.
Toen hij het ziekenhuis wou verlaten,werd hij overrompeld door media en fans.
In iedergeval deze man zal wel 2 keer nadenken om nog zo’n stunt uit te voeren.gegroet:georgessiam(eigen tekst)

Hey, Georgessiam op het Indiaforum !
Hoop dat we ginds iets beter te eten krijgen ! Ik ga alvast mijn voorzorgen nemen en voldoende en gepaste medicatie meenemen. Maar je weet eigenlijk nooit wat je op je bord krijgt, veronderstel ik.:mad:
Groetjes !

Verrassend zeg, dat hij er ziek van werd. Zelf was ik overigens ook weken ziek in India, terwijl ik niet eens een gifslang heb gegeten (of zou stiekem in de keuken…).

Wel sneu dit soort dingen in dit soort landen, er zijn altijd wel weer gekken die voor een paar centen iets levensgevaarlijks uithalen…