Heeft iemand van jullie ervaringen met reisbureau Arabian Adventures [www.arabian-adventures.com] ?
Wij hebben wat leuke excursies bij hen gezien en ik wil graag weten of jullie al eerder bij hen hebben geboekt?
Hallo Ashley,
Deze en soortgelijke bureau’s zijn goed hoor, ze bieden allemaal dezelfde excursies aan tegen vrijwel dezelfde prijzen.
Je moet ook wel bij een organisatie boeken want prive is het niet te doen als toerist, zeker in de woestijn is het niet aan te raden.
Op korte tijd laten ze je heel veel zien en meemaken, het is natuurlijk wel heel toeristisch opgezet.
Ik raad wel aan de excursies ter plekke te boeken.
Groeten, Bettina
Hoi Ashley, als je er eenmaal bent kan je beter een keuze maken en ook met behulp van een hotel. In de wintermaanden is het zeker nog lekker warm, maar het weer is heel veranderlijk, er kunnen regenbuien vallen (storten!!) en veel zandstormen. Dat kan verschillen van een bui tot uren tot 2 dagen. De trip wordt dan uiteraard afgezegd. Ter plekke heeft men beter zicht op de weersomstandigheden voor komende dagen en vaak is het voldoende om 1 a 2 dagen van te voren te boeken. Ik spreek uit eigen ervaring wat dat betreft. Boek je via hotel dan is het hun verantwoordelijkheid en hoef je zelf nergens achteraan. Ik spreek nu over de periode november - april. Dit is wel het hoogseizoen en zijn alle toeristische attracties open dus wel de beste periode om te gaan.