April/Mei Indonesie 2 maanden + doorreis

Ik had al eerder een bericht achtergelaten, maar toen wist ik nog niet waar ik naartoe wilde.
Nu ben ik er al een stuk meer uit, en ik wil erg graag richting Indonesie. Nu weet ik dat je daar maximaal een visum van 2 maanden kan krijgen dus wil ik daarna nog doorreizen naar Thailand/India of een ander Aziatisch land, om daar ook nog een maandje rond te reizen.
Ik ben redelijk low budget ingesteld en wil niet teveel van tevoren plannen. Heb wel genoeg geld maar wil graag nog wat overhouden voor de zomer.

Omdat het gezelliger en handiger is om samen te reizen zoek ik een reisgenoot m/v van ongeveer dezelfde leeftijd (21) die deze reis (deels) met mij wil ondernemen. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag. mail/msn: karel_kruyk@hotmail.com

Ik wil ergens tussen half April tot half mei weggaan.

Groeten,
Karel

Hey Karel,

Ik vlieg 2 mei richting jakarta om 3,5 maand in azie te blijven. Nog niet echt veel plannen. Wel sportief en avondtuurlijk ingesteld en wil dan dus ook een gedeelte van de tijd surfen en duiken. Verder heel flexibel. Weet nog niet precies hoe ik het ga doen omdat je idd maar ee visum voor 60 dagen kan krijgen. Als ik die niet kan verlengen moet ik idd nog een uitstapje maken. Lijkt me altijd gezellig om samen te reizen.

gr,

David

Hey David,

Ik ben net terug van 10 dagen snowboarden, had nog geen tijd gehad om eerder te reageren.
Duiken heb ik nog nooit gedaan, surfen wel meerdere keren (bak er niets van).
Het lijkt me leuk om samen te reizen. Ik ben op zoek naar een backpack rondreis vakantie waarbij ik veel van ZO Azie zie (op een relax tempo). Surfen en duiken zijn cool, maar moeten niet de overhand krijgen.
Ik denk zelf aan: een hele dag reizen, paar dagen blijven (rondkijken, dingen/uitstapjes doen), en weer verder trekken.
Als het je nog steeds aanspreekt hoor ik het wel.

Grtz,
Karel

karel_kruyk@hotmail.com