Appertement kopen in Tanta of Alexandria

Salaam alekoum

vraagje weet iemand hoe duur het ongeveer zal zijn als je een app wil kopen met 5 kamers in Tanta of Alexandria. Ik weet dat Alexandria veel duurder is.

4 slaapkamers
1 woonkamer
keuken
badkamer & toilet

Het liefst in een rustige wijk maar niet te duur!!

Ik hoor het graag als iemand een idee heeft of mij kan vertellen waar ik het op kan zoeken.

Hey Nassira,

Ik heb uw reactie gelezen. en toevalig een vriend van mij heeft een appartment in Alexandria in Alagamy.
hij wilt deze appartment kopen.

als u seriuos bent. zal ik voor u vragen. hij wilt deze appartment kopen omdat hij wilt in cairo wonen. hij ook een nederlandse talige gids zoals ik

met mijn vriendelijke Groeten
ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl

Salaam alekoum,

nou het is niet binnen nu en 3 jaar. Maar ik wil het liefst een app 5 kamers in een niet te dure plek. Ik wil er geen 40000 euro aan betalen. En ik hoorde dat Tanta al goedkoper is als Alexandria. Dan heb ik liever een groter app op een goedkopere plek als een klein app op een dure plaats. Maar in ieder geval Sjokran besef.

Wa alikoum salaam

Trouwens nog een vraagje:

Waar kan er nederlandse lessen gevolgd worden in Egypte?

nassira ga je in egypte wonen?? kom je partner van tanta?? Mijn partner komt namelijk daarvan.
nederlandse lessen volgen kan volgens mij in cairo volgens mij kan je deze informatie vinden op de ambassade.

Goedemorgen Camilla,

hij komt uit El mansora is niet zo ver bij Tanta vandaan. Maar als ik in Egy ga wonen wil ik niet bij me schoonmoeder om de hoek wonen. Niet te ver maar ook niet te dichtbij! Het liefst zou ik in Alexandria willen wonen maar dat is te duur denk ik voor wat we willen. Dus dan maar Tanta.
Het is helemaal niet zeker hoor maar win gewoon wat info in zo hier en daar.
Maar ok je man komt uit Tanta? Zou jij willen wonen in Egy?

Bedankt voor de info…

Fijne dag nog

ja mijn man komt van tanta nu zal ik niet in egypte willen wonen en zeker niet in tanta.
maar mocht het er ooit van komen dan vind ik alexandria wel leuk een mooi huis met uitzicht op de zee wowwww we blijven dromen :slight_smile:

hey Nassira,Als hey uit el masnsora komt. dan goed idea in New Damietta te wonen. ik zelf komt uit Damietta.new damietta is een mooie stad ligt aan de kust van de middelandzee. heel mondern en heel rustig.neit zo ver vanuit el mansora 45 minuten maximaalgroetejsahmed