Alexandria

:zon02:Hallo,
Ik heb de laatste tijd veel gezocht naar vakantie,s naar alexandria,ook naar vliegtickets,hostels,b&b,goedkoop is het echt niet,
en dat verbaasd me wel enigzins,het is een stad aan de middelandse zee,en je vind er weinig over vind ik.
Iemand ervaring met deze mooie stad,laat het me weten.:zon02:

Klopt het is duur om daar te landen dus beter om op Cairo te landen en dan met de bus of trein naar Alexandrie te gaan. Trein raad ik wel aan is iets luxer en beter. Ze hebben er genoeg hotels prijzen weet ik niet maar een huisje huren kan wel.
Het is een hele mooie stad lekker wandelen langs de boulevard of bezoek brengen aan het kasteel of de mooie grote bibiotheek.

hoi hoi!! ik ga er binnenkort heen en ben ook benieuwd. ik vlieg op cairo en gelijk hup naar alexandrie. het lijkt me ook een mooie stad dus heb er veel zin in

Hallo Camilla,
heb iets gevonden dat ik kan huren voor 2700ep voor een maand,
voor de rest is het duur om een huisje te huren,
en hotels ben ik niet zo gek op
hostels hebben ze daar niet.

hallo clejo,
Geniet er maar van,wou dat ik met je mee kon
waar verblijf je daar ,in een hotel???

nee we (mn egy vriend en ik) gaan gewoon een appartement huren zoals we altijd doen als ik naar egypte ga

hallo clejo,
als je daar iets leuks tegen kom,zou ik dat graag willen horen van je.
ik zoek me scheel alle appartementen zijn zo duur die ik online tegenkom:zon02:

leuk clejo dat je daar naar toe gaat ik vind het een hele leuk stad en genoeg te zien wanneer ga je?

mijn vriend zoekt voordat ik kom altijd al wat uit dus ik om in een gespreid bedje. ik laat je wel weten wat het is geworden.

ik ga over 2 weken al !!!

Ik vind het gewldig voor je dat je naar je vriend toe gaat.
lekker nog even weg uit deze saaie boel,
hoop dat je een leuke gezellige en mooie tijd hebt daar:zon02:

lekker hoor nog 2 weekjes en zit je lekker daar heerlijk :slight_smile:

Hallo ik heb net weer even gekeken op vakantieveiling dezelfde reis ging nu voor 270 euro de deur uit.
Er zijn altijd wel mensen op die site die echt te veel bieden.

ik heb er ook zo’n zin in!! wil er het liefst een paar maanden blijven haha sowieso de hele winterperiode want ik haat kou, brrr. en dan lekker bij mn liefje blijven, wat is er nu mooier dan dat. maar mijn goede tijd komt wel, gewoon ff geduld hebben. eerst op naar Alex!!

Jaaaaaaaaaaaaa,ik ben ook geen winter mens,
wil ook het liefst naar de zon net als jij de hele winter,en of ik dan in egypte zit maakt me ook niet uit,als het maar niet vriest of sneeuwt.>>>:zon02::vak02:

Een goedkoop en toch goed hostel in Alexandrië vind ik Union hotel. Als je naar kamer 9 of 12 vraagt heb je uitzicht op de Corniche/de zee. Ik heb geen recente prijzen maar een double kamer inclusief ontbijt kostte in 2007 rond de 150 LE per nacht.

Bij mijn weten hebben ze geen website, maar het adres is:
164 Sharia 26th
Alexandria
Telefoon: 0020-3-4807537/ 4807771/4807312
Groet uit Luxor,
Miriam

als we nu maar eens die staatsloterij winnen… mn koffers zijn zo gepakt

hallo,
Thanks voor de info,zet het gelijk op m,n lijst.:zon02:

hoi Miriam, bedankt voor de tip! kom jou op elke site ook tegen :slight_smile: ben dit jaar ook 2 weken in luxor geweest maar heb je niet gezien :slight_smile: misschien volgende keer

Hallo Cleo ,
Dacht je die van jou alleen,denk dat het hele forum in het zelfde vliegtuig zit hahahahahahahaha
Dat zou wat wezen,lachen gieren brullen>>>:zon02:

ja echt wel, en lijkt me niet verkeerd ook, reuze gezellig en ze weten daar dan niet wat hen overkomt