Appartementen

als je als toerist naar het hotel gaat waar je askim werkt dan zegt hij dat hij veel problemen krijgt met zijn manager omdat het niet toegstaan is contact met klanten.ik snap die regel niet zo goed
vind het wel jammer want wil gewoon naar zijn hotel toe komen en hem 24/7 zijn maarja,
moet nu een appartement samen met hem vinden.
weet iemand een goedkoop leuk appartement in alanya en waar je die dan kunt boeken en hoeveel dagen van te voren enzovoort?
iemand ervaring met hetzelfde?

:vak01:

Missylisa: Ik vind het niet zo raar hoor dat je askim je niet in het hotel wil waar hij werkt. Hij kan dan toch geen aandacht aan je besteden en moet je behandelen zoals hij iedere andere gast behandelt. Zelf ben ik wel verschillende keren in het hotel geweest waar mijn askim werkt maar ik kan je zeggen dat het niet gemakkelijk is om hem wel te zien maar niet met hem te kunnen praten. Het was nooit meer dan goede dag. Ze mogen idd niks hebben met de gasten. Wat betreft het appartement in Alanya ben ik niet op de hoogte want ikzelf ga altijd naar Side. Misschien weet je askim een appartement waar jullie samen kunnen verblijven zodat jij alleen een ticket hoeft te boeken. En anders moet je eens via vakantiereiswijzer kijken en kijken wat er allemaal aan appartementen is in Alanya. Daar kun je ook zien waar je ze kan boeken. Hou er wel rekening mee dat askim misschien niet samen met jou in een appartement mag dus dit dan wel even navragen.

Het is het beste dat je askim kijkt voor een appartementje in Alanya zelf hij is tenslotte Turks en ze kunnen meestal iets goedkoper vinden je kan in Alanya zelf een appartement huren dat volledig bemeubelt is rond de 400YTL dus is echt niet zo duur. Of je moet je askim laten zoeken naar een APP.HOTEL daar zijn er ook heel veel van in Alanya.Voor de rest weet ik niet wat je anders kan want ik ga namelijk altijd naar mijn schoonouders thuis:)
Veel geluk met de zoektocht!

Missylisa ze mogen inderdaad niet met gasten omgaan en het kan ze inderdaad problemen geven als de manager(s) het zien. Ik ben zelf 2 x in het hotel van (ex) askim geweest en hoewel we wel gewoon samen kletsten, bleven we wel op afstand. Tegenwoordig ga ik naar een ander hotel, maar ga ik wel onder werktijd naar hem toe. Daar schijnen ze denk ik dus geen problemen mee te hebben. Probeer zoals de rest zeg gewoon een appartement te zoeken zodat je daar samen kan vertoeven. Succes met zoeken…