ik heb een appartement in Adenta - Ashiyie. Een 2e app. is net vrij gekomen. Eigenaar is Nederlander met een Ghanese echtgenote. Gelegen aan de drukke Dodowa Road, wat duidelijk hoorbaar is in de kamers. Ver van het centrum van de stad, maar geen ongeplaveide wegen. Trotro’s en taxi’s voor de deur. Evenals kleine winkeltjes en eetstalletjes.
Inrichting met IKEA meubilair uit Nederland. Slaapkamer, met opvouwbare kast. Woonkamer met 2-zits leren bank, tv, tafel met 2 stoelen, voorraadkast, IKEA keukenblok met koelkast, badkamer met douche en toilet.Tuin voor de deur.
Geen generator, dus je zit van tijd zonder electriciteit en stromend water. Kosten 200 euro per maand.
Per direct beschikbaar. Bij serieuze interesse breng ik je in contact met de eigenaresse.
Heeft het Appartementencomplex een poort en een muur langs het huis ? is er ook een poortwachter/ veiligheidsman aanwezig? Hoe bedoel je geen stromend water … is er geen poly tank aanwezig ? of moet je elke keer water gaan halen of wordt dat voor je gedaan? heeft het App ook airco of ventilatoren aan het plafond? is het een grote App ? Hoeveel 2m is het ongeveer?
Ik vind de huurprijs best hoog omgerekend is het ongeveer tussen 450- 500 GHC. Het is maar een 2 kamerappartement en het ligt aan een drukke weg en daarbij ligt het bij een trotro/ taxi station dus veel lawaai en veel mensen rondom het app en dat 24 uur per dag. Kan er niks van de prijs af ?
ik verhuur het app. niet, maar heb afgesproken dat ik het op een paar plaatsen zou laten weten zodat geinteresseerden contact kunnen opnemen met de eigenaresse.
Onderhandelen ed. dat doe ik dus niet. Meetlatten heb ik ook niet bij me. Het is klein; geen airco, wel fans. Er is geen afgesloten poort en geen prikkeldraad muur om het complex heen. De geluidsnadelen heb ik al genoemd.
Er is een polytank met een pomp, maar die doet het niet als de electriciteit uitvalt. Zelf emmertjes water sjouwen dus.
Je klinkt niet enthousiast, dus het is vast niks voor je; gewoon niet aan beginnen. Gewoon iets zoeken wat veel goedkoper is en niet al deze nadelen heeft.
We hebben het hier gezellig met elkaar, even bijkletsen in de tuin, elkaar met iets helpen. Die sociale rol moet ook een beetje bij je passen anders krijg je het hier Spaans benauwd van het ouderwetse dorpse karakter.
Sorry Ik heb geen interesse, Maar Ik wil gewoon wat meer weten over het App. Nog een vraag zit de elektriciteit en het water bij de prijs in of wordt het apart berekend ?
Als u uw vorige bericht leest, waar u vroeg om een verblijfsadres gezocht voor kleine 6 maanden…( op het Afrika forum ) Heb ik ook op gereageerd en ik heb u geschreven dat ik in een huis heb spintex . Bij deze ik heb een eigen huis in spintex .
Ik vind het een prettige plek om te wonen, met als nadeel dat het wat ver van het centrum ligt.
En, als u het te duur vindt, zoekt u toch iets wat wel in het budget past. Daar hoeven we niet over de discussiëren.
Ik ben niet de eigenaar, verhuur het zelf niet en ga ook niet over prijzen debatteren. Er is hier een appartement vrij voor iemand die dit passend vindt voor zichzelf.
Er is momenteel een appartement vrij.
Stuur me even een persoonlijke mail met onderwerp appartement Accra, dan geef ik je het mailadres van de Nederlandse eigenaar en kun je afspraken maken.