Appartement in Accra gezocht

Hoi
Ik ben op zoek naar een gemeubileerd appartement in een veilige maar centrale buurt in Accra. Eventueel om te delen met iemand of inwonend. In verband met mijn werk verblijf in in Accra van september 2012 tot april 2013 ongeveer. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar die geven geen reactie.
Heeft iemand tips?
Suzanne

Ik zoek met je mee… :slight_smile:
Ik verhuis ook naar accra september 2012 en zoek ook een kamer om te huren.

x

Dat maakt drie. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een (betaalbare) woning voor eigenlijk onbepaalde tijd (dat maakt het water moeilijker!), maar er is volgens mij genoeg te vinden. Kijk ook op accraexpat.com bij classifieds.
En www.ultimatepropertiesghana.com. Wel direct stuk duurder.
En hier: http://www.modernghana.com/GhanaHome/estates/?menu_id=37&sub_menu_id=742&gender=&cat_id=190&has_price=1

Ik zou best de woning willen delen. Mits het een huis is met veel ruimte. Heb wel een aantal mooie huizen gezien die groot zijn, maar voor 1 persoon net iets te duur.

Heej, ik weet niet of jullie nog steeds opzoek naar een huis zijn. Maar www.accraexpat.com is een goeie site, dit is een community van expats. Waar onder andere mensen huizen etc. aanbieden.

Hi Suzanne en anderen!

Wat leuk dat jullie naar Accra komen!
Ik ben hier net zelf aangekomen. Ik ben hier tot en met half november voor mijn werk.
Wellicht vinden jullie het leuk om via e-mail wat verder contact te hebben?!

Lijkt mij leuk!
Groetjes,

Marjolein

Ik kom toe in september. Voeg je me toe op facebook, handig om mss eens af te spreken.
hannelore korley devaere

Hey
Hebben Jullie iets gevonden ?

Groetjes kimberly