Accra

Vanaf 1 februari ga ik vijf maanden stage lopen in Accra. Op dit moment ben ik op zoek naar woonruimte. Zijn er meer mensen op zoek naar woonruimte rond die periode? Misschien kunnen we samen zoeken.

Sowieso zijn tips over de manier waarop gezocht moet worden naar woonruimte meer dan welkom. Sites, of instanties?

hallo Svdb89,

Ik ben een tijdje in Ghana geweest en logeerde bij een gastgezin. Een daar opgedane kennis huurde een kamer bij een ‘particulier’. Dit zit in een goede buurt en lekker in het centrum, alles te bereiken met de trotro of shared taxi.
De prijs weet ik niet maar heel duur zal het niet geweest zijn. (zeker niet voor Nederlandse begrippen). Mocht je interesse hebben, stuur dan even je e-mail in een (prive) bericht. Ik zal hem dan doorgeven aan degene die contactgegevens heeft van de verhuurder.

Niemand die wat opties heeft of eventueel tips voor het zoeken naar huisvesting?

Niemand die wat opties heeft of eventueel tips voor het zoeken naar huisvesting?

Beste Ls,

Ik had gezien dat je op zoek was naar accomodatie in Accra aangezien dat je 5 maanden stage gaat lopen. je had ook een bericht op ghana pagina gezet.
stuur even een prive bericht via www.dutchiegoesghana.com via contact.

vriendelijke groet,

Pascal

Heej, Ik ga ook naar ghana voor stage (5 maanden) Ik ga al de 27ste vliegen maar nog geen huisvesting, maar ik weet wel dat ik in Labone wil gaan wonen dicht bij mijn werk. Weet jij al meer?

Ik ga in Osu stage lopen, dus dat is wel een beetje uit de richting. Misschien leuk om daar wel te meeten?