Appartement Lotus 27 juni- 4 juli

wanneer kun je je appartement in? ons vliegtuig vertrekt hier om 5.10, en rond half 10 in blanes denk ik. maar kun je dan al je appartement in of hoelang moet je wachten? zou wel relax zijn dat je meteen al je zooi ergens kan dumpen…

voor zover ik weet pas om 4 uur smiddags…

oh dat zou wel balen zijn, en nog iets: hoelaat sluit en opent het zwembad van dit appartement

je kan je spullen geloof k kwijt in een ruimte waar alleen de mensen van de koffers enzo mogen komen… maar zou ik wel alsnog belangrijke spullen bij je houden zwembad kan je meestal wel tot uurtje of 7 in

ja idd, elk hotel of appartementencomplex heeft wel een ruimte waar je je koffers kan stallen voor zover ik weet, over dat zwembad; overdag mag je er denk ik tot 8 uur in ofzo maar kan me herinneren dat we vorig jaar na de schuimparty met zn allen dr in zijn gesprongen, dat is zeker een aanrader maar pas op voor zo’n gek oud mannetje die daar werkt en ook voor de mosos d’esquadra haha (ik zat zelf overigens niet in Lotus)

Oh vertel ? :stuck_out_tongue:

FF vraagje!! hoe laat gaat de boel eigenlijk dicht?:wink:

rond een uur of 5/6… maar dan kan je altijd nog wel een after-party make;)

Ow oke das mooi, dankje voor je reactie;)

After party @ the beeeeaaach.

das wel cool idee!!!(Y)toppie

nachtzwemmen :love:

skinnidippin’

Deal :wink:

jurgen neem je nog wel die suikerdonuts mee dan in de bus;) zorg ik voor de zak snoep, en natuurlijk je eigen macdonalds mayo meenemen voor de patat in france :wink:

Het was idd pas laat op de middag maar je kunt je spullen wel kwijt in het kofferhok… Het blijft altijd ff behelpen op de 1e dag maar met een handdoek en wat water in de buurt komt het allemaal wel goed !!

en ik altijd maar braaf naar m’n hotel gaan om 6 uur…:wink:

en wat bier natuurlijk :wink:

voor mij iets sterkers maar hoe kan ik nou de drank vergeten… :embarrese

:smiley:

ik vertrek vanuit boxtel om half 1, dat is dus over 1,5 uur :banana: ik heb er fucking zin in, we gaan met zn 8en en we kunnen onszelf best wel vermaken die 1e dag denk ik zo, we hebben ons 1e biertje al weer achter de kiezen en dat is zeker niet de laatste, ohja, mocht iemand ons willen herkennen: zooi, zooi en nog meer zooi, waarschijnlijk wanneer je onder ons zit heb je ook een constante regen van zooi over je balkon heen, wij zijn daar heel goed in. bedankt voor jullie reacties, al ben ik er niet zo blij mee (4 uur!) dat is dus 6 uur wachten ofzo, maargoed, valt te overzien he.

jullie allemaal fijne vakantie, ik laat het wel weten hoe het is geweest in appartement lotus en omstreken!