Antigua - zomer 2010

Hoi!

Ik ga deze zomer van half juli tot half augustus Spaans leren (ik zit nu op basiskennis-niveau) in Antigua, Guatemala. In de weekenden wil ik excursies gaan doen.
Ik vroeg me af of er rond die tijd dan daar misschien nog meer mensen te vinden zijn van hier? :slight_smile:

Ik ben 19 jaar en ik ben eerstejaars studente taal- en cultuurstudies. Het wordt mijn eerste keer buiten Europa. Ik ben helemaal gek van Centraal- en Zuid-Amerika, dus ik kijk er erg naar uit.

Groetjes!

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Je leert daar toch wel mensen kennen. De meeste mensen komen wel van de USA en er zijn wel wat nederlanders maar niet erg veel ofzo.

O, daar gaat het me ook niet om. Ik ben niet bang ofzo :wink: Leek me gewoon leuk om er over te kletsen met iemand.

Hoi.
Ikzelf vlieg 17 juli op guatemala city en zou er enkele weken rondtrekken.
Ik reis ookalleen dit jaar, dus als je er ook ergens bent, lijkt het me misschien leuk om eens ergens af te spreken.
misschien als ik tijd over heb zou ik ook een stukje van belize meepikken.

Ik ben 23 jaar, uit brugge.

groetjes,

Hoi Francisca,

In Guatemala zijn altijd wel Nederlanders te vinden. Dit forum is goed middel om Nederlanders tegen te komen die de zelfde plannen hebben als jij.
Ik woon nu 2 maandjes in een dorpje naast Antigua. Tijdens mijn studie heb ik 10 maanden in Xela gezeten, en had bij terugkomst in NL vreselijk veel zin om terug te gaan. Ik ben van plan om hier te blijven, omdat ik helemaal verliefd ben op dit land.
Ik hoop voor je dat je een reisgenootje kan vinden. Als je meer wilt weten over Antigua, Guatemala, kan je me altijd mailen.

Gr

etjes
Werner