Antelope Canyon

Deze zomer ga ik een rondreis door Amerika maken. Ik zal begin augustus in de buurt van Antelope Canyon zijn. Nu hoor ik dat je ruim van tevoren een entreekaartje moet kopen, omdat je anders geen plek hebt of afgezet wordt. De prijzen liggen online zo rond de 50 dollar.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er ook mensen die zonder reservering gewoon naar het park zijn gereden en mee konden op een tour?
Alvast bedankt!

Wij zijn een aantal jaar geleden bij de upper en lower antilope canyon geweest. Toen kon je er nog gewoon heen gaan. nu is het zo populair geworden dat je moet reserveren. Zeker in het hoogseizoen. Mocht dit niet lukken kun je ook eens kijken naar Canyon X en Waterhole Canyon. Dat ligt daar ook in de buurt en heeft ongeveer de zelfde formaties. Weliswaar iets minder mooi, maar toch zeker ook de moeite waard.

Wij zijn een aantal jaar geleden bij de upper Canyon geweest. We hebben 1 dag van tevoren een kaartje gekocht toen we in Page aankwamen. De volgende dag was het daar verzamelen en werden we met een Jeep naar de bewuste plek gebracht. Zelf er naartoe rijden kan volgens mij niet, ik heb daar in ieder geval alleen maar Jeeps gezien van die organisatie.