Hallo medereizigers, even mijzelf voorstellen;
Mijn naam is annelies, ik woon in Enkhuizen, n-holland. Uiteraard hou ik van reizen, heeerlijk, nieuwe plaatsen, nieuwe mensen ontmoeten. Ik hou van skieen, zeilen en heb sinds 2011 mijn duikbevet waar ik helaas vorig jaar geen gebruik van heb gemaakt. Zit voor dit jaar zeker in de planning! Vroeger veel gekampeerd met gezin in de bergen. Mijn eerste vliegreis, behoorlijk wat jaren terug, was naar Kenia, fantastisch! sinds 8 jaar kom ik regelmatig in Turkye, met name in Bodrum. Ook in Bursa waar een dochter van ons is getrouwd met een hele fijne Turkse man. We hebben er een lieve Turkse familie bij gekregen. Sinds 4 jaar ben ik werkzaam als stewardess. hoofdzakelijk op europa en noord afrika. veel vliegen en veel mensen dus. heel leuk! afgelopen december heb ik een wee k in de egyptische woestijn doorgebracht. per kameel. echt heeeel super. s’nachts 5 graatjes, overdag rond 20 a 25 gr. s’nachts met je slaapzak op een matje in het zand slapen. helemaal ingepakt met net nog een kiertje over om naar de sterrenhemel te kunnen kijken. s’morgens met een fles warm water achter een rots ‘douchen’. bedoeinen die heerlijk kookten met de mogelijkheden die ze hadden. een heel byzondere ervaring! dit jaar in april 6 daagjes in Bursa geweest, en in mei 11 dagen Bodrum. over een week ruim 2 weken zeilen met manlief. in aug. hopelijk nog ffies naar Bodrum. Ik werk 75 pct. dus iedere mnd . week vrij. daarbij door mn werk mogelijkheid van gunstig vliegen. vandaar. Verder loop ik met plannen rond om o.g. half oktober met mijn auto naar turkye te gaan. Lijkt me een uitdaging. Mochten mensen die hier ervaring in hebben nog goede tips voor mij hebben? heel graag! Verder hoop ik nog heeeeel lang zo gezond als een vis te blijven:) Er is nog zoveel moois te bereizen:)) Dit wens ik iedereen toe!! Veeeel gezondheid en mooie reizen. Het is niet allleen fijn om te doen, maar leert ons tevens steeds ruimer te zien op wat voor een prachtige planeet wij met zn allen wonen. en het leert ons ruimer te denken, letterlijk en figuurlijk grenzen verleggen, doordat we met eigen ogen zien en met ons Hart leren voelen hoe het ergens anders gaat. Met de plaats waar we dan zijn en met de mensen die er wonen. We zijn allemaal een mensheid, een familie op dezelfde prachtige planeet! Eenheid in verscheidenheid. Veeeel mooie reiservaringen voor degenen die gaan reizen en veel gezondeheid, vrede en meer geluk voorde plaatsen en de mensen die er wonen die bezocht gaan worden. In Lak’ech
Hoi annelies,welkom op wereldwijzer!
Nou wat heb jij je leuk voorgesteld hier in het “even voorstellen Forum” ! ![]()
Las ook dat je plannen hebt om met de auto door Turkije te rijden,wel Annelies indien je daarover vragen moest over hebben dan kan je altijd een berichtje posten op het Turkije Forum
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Annelies!
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.