Animatiewerk Spanje, Canarische Eilanden & Griekenland - Thomas Cook - Cosmo

Zo ziet jouw werkdag eruit:

Entertainer David: ‘ Toen ik solliciteerde op de functie Sport Entertainer, had ik nog geen ervaring als Entertainer. Bij Cosmo was dat geen probleem. Tijdens de training leerde ik alle vaardigheden die nodig zijn om een goede entertainer te worden. Nu doe ik elke dag wat ik leuk vind. Elke dag vermaak ik de vakantiegasten met een potje voetbal, volleybal of boogschieten.’

**Waarom je deze kans niet wilt missen:
**
[ul]
[li] Inclusief betaalde transfers en vluchten.
[/li][li] Een salaris tussen de €800 en €900 netto inclusief accommodatie en consumpties in of bij het hotel.
[/li][li] Je krijgt een training om je goed voor te bereiden op de functie. Op wekelijkse basis komt er een supervisor langs die je persoonlijk coacht en begeleidt.
[/li][li] Elke week heb je anderhalve dag vrij en je spaar je vakantiedagen op, die na afloop van je contract worden uitbetaald.
[/li][li] Tijdens je vrije dagen verken je het (ei)land, proef je van de lokale specialiteiten van de bestemming of ga je stappen in een van de vele leuke kroegjes.
[/li][li] Je tilt je talenkennis naar een hoger niveau.
[/li][/ul]

Wat wordt er van je verwacht?
[ul]
[li]Je hoeft geen ervaring te hebben als entertainer. Je hebt wel affiniteit met kinderen.
[/li][li]Je spreekt goed Duits. Een tweede vreemde taal is een pré.
[/li][li]Je bent beschikbaar van maart tot eind oktober (harde eis).
[/li][li]Je bent vóór vertrek naar de training in maart of april 2018, 18 jaar of ouder.
[/li][/ul]

Over Cosmo

Cosmo werkt sinds 5 jaar samen met Thomas Cook om de állerbeste fitnessinstructeurs, showtrainers en entertainers te vinden. Met 21 jaar ervaring is Cosmo inmiddels een bekende naam in de wereld van toerisme en recreatie.

**
Locatie**

Balearen, Canarische Eilanden en Griekenland.

Contact
Heb je vragen, neem gerust contact met ons op via recruitment@weareciosmo.com.
**
Solliciteren**
Via deze link kun je direct solliciteren.