Gezocht activiteitenbergeleiders voor geheel Spanje en de Canarische eilanden?

Zon, zee strand en een fanatastische baan in het buitenland!

Voor het zomerseizoen 2014 zijn wij op zoek naar activiteitenbegeleiders (Sport, entertainment, theater en dans) voor diverse opdrachtgevers in Spanje en Griekenland.
Voldoe je aan onderstaande eisen? Reageer dan snel!

• Minimaal 6 maanden beschikaar (bij voorkeur vanaf maart – november);
  • Jij bent tussen de 18 en 35 jaar oud;
  • Je spreekt goed Engels en bij voorkeur Duits, Frans of Russich;
  • Je houdt van sport, kids, dans of theater!

Wij bieden:

• Een fantastische (betaalde) baan in het zonnige Griekenland of Spanje voor in ieder geval 6 maanden;
  • Gedegen training – opleiding op bestemming;
  • Start salaris vanaf 600 euro afhankelijk van ervaring en leeftijd
  • Kost en accommodatie op de bestemming gedurende de gehele werkperiode;
  • Bemiddeling en informatievoorziening voor- tijdens en na je werkperiode;
  • Na je contract ontvang je €200,- reiskostenvergoeding.

• Plaatsingskosten voor deze vacature €195,-

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je C.V. en motivatie naar [mailadressen zijn niet toegestaan. Contact via pb.]

1 like

Dus als ik het goed begrijp betaal je eerst 195 € en je reiskosten naar bijvoorbeeld de Canarische eilanden (zeg een enkele reis +/- 150 €). Dan, als je uiteindelijk wordt aangenomen krijg je een salaris van 600 € (afhankelijk van…). Als je na 6 maanden weer naar huis gaat dan krijg je 200 € terug.

Even wat vragen die zo bij me opkomen:

[ul]
[li]Hoe lang werk je per dag? (9 a 10 uur is vrij normaal bij dit soort baantjes)[/li][/ul]

[ul]
[li]Hoeveel dagen in de week werk je? 5 of 6?[/li][/ul]

[ul]
[li]Is die 600 € netto of bruto? Wel heel erg weinig voor entertainers!!! (Ik verdiende als beginnend entertainer in 1989 met 2 dagen vrij al meer dan dat!)[/li][/ul]

[ul]
[li]Wat gebeurt er als je tijdens of na de opleiding weg moet omdat men je uiteindelijk toch niet nodig heeft of je niet geschikt acht, krijg je dan die 195 euro + 200 reiskosten weer terug?[/li][/ul]

Alvast bedankt voor de reaktie.