Cosmo Entertainment

Hoi

Ik heb pas geleden gehoord dat ik ben aangenomen bij cosmo entertainment!
Wie nog meer???
en is er iemand die er al voor heeft gewerkt, zoja zou je me er dan wat over kunnen vertellen?

groetjes

Hola,
Ik, diana dus, ben ook aangenomen en ik heb gehoord dat Wendy ook aangenomen is. Weet je al wie er nog meer aangenomen zijn? Je kan me ook mailen op:diana864@hotmail.com
Hasta la vista

Hallo!
Ik ben ook aangenomen voor Cosmo-entertainment! Weten jullie al waar je terecht komt? Een vriendinnetje van me is aangenomen voor de hotelentertainment…
Je kunt me altijd mailen: lottetje86@hotmail.com

Groetjes en wie weet tot ziens.
Lotte

hallo meiden,

allereerst gefeliciteerd!!! echt super dat jullie zijn aangenomen…
ik heb 2 jaar geleden voor cosmo gewerkt en ik kan je garanderen dat je echt een gave zomer tegemoet gaat!!!

ik heb dit jaar ook weer gesolliciteerd maar nu voor arke kids want ik wil graag naar turkije toe dit jaar.

wanneer vertrekken jullie?
ik kan je wel vertellen dat de eerste maand heel zwaar is, mits je gewoon heel goed oplet en doet wat ze je vertellen. doe gewoon je best en maak niet teveel herrie s’nachts!! dan komt alles goed!

ik heb toen in Portal Nous gezeten voor 6 maanden en heb daar de tijd van mijn leven gehad. ik werkte in een Iers hotel en dat zijn me toch gekke lui!
dus voor degene die daar terecht komt, heel veel plezier!

ik hoop snel iets van jullie te horen!!!

groetjes myrna

Portals Nous??? Tomir? Ik werkte afgelopen zomer voor cosmo in Palma Nova, vlakbij dus… Cosmo is echt super, tenminste, het werk is super! Over het bedrijf ben ik niet ontzettend tevreden, maar het werk maakt alles goed! :smiley:

hallo,

idd ja!!! ik werkte in tomir!!!
leuk man dat je in palma nova hebt gewerkt…
zeker ook vaak naar magaluf en naar banana joe’s geweest?

mag ik misschien weten wat je niet zo goed aan t bedrijf vindt??
ik heb echt een super zomer gehad daar en was eigenlijk ook wel blij dat ik niet in cala d’or zat, want dat was 1 grote kliek daar …

nou, ik hoop van je te horen!!

groetjes myrna :smiley:

Eey wijffie! Nou ik vind allereerst dat het oneerlijk is dat gewone werknemers meer verdienen dan de stagaires, terwijl we het zelfde werk doen… En cala d’or is idd een kliek, de regio Palma wordt eigenlijk beetje buitengesloten!

Maar het werk is super! Die marcus van Tomir is echt zo gek als een deur!:smiley: Maar leuk hotel, moest er wel 's shows doen. Ging idd vaak naar magalluf, BCM en meer van dat soort zooi. Zou dit jaar wel weer willen, zit alleen met school. Maar entertainment is super! Als je msn hebt is het misschien lachen me ff toe te voegen, ellesvanderwal@hotmail.com

ha elles,

oke daar heb je wel gelijk in maar t is overal zo dat stagaires gewoon minder verdienen!!! kan er helaas ook niets aan veranderen! haha

maar ik heb je toegevoegd in mijn msn dus we gaan zeker een x lullen op msn!!!

ik wil ook wel weer terug hoor alleen maar dan wel weer daar want palma werd misschien wel buiten gesloten maar ik vond dat echt niet erg hoor!!!

ik hoor je nog wel… o ja dis mijn mail: myrnapeters@hotmail.com

groetjes myrna

Heb in Cala millor gewerkt Monte safari check you tube Monte safari