Animatie

ik zou graag eens willen weten, waarom jullie er zo opgebrandt zijn om als animator te gaan werken in Turkije, zie deze berichten ook op andere forums, niet dat dit verkeerd is hoor, maar ik denk dan altijd aan de inwoners zelf. zij kunnen het net zogoed, en ik denk dat ze het geld harder nodig hebben dan wij, groetjes jan

Nou animator zijn is echt super.
Maar omdat je met een hotel te maken heb komen er veel nationaliteiten, dus mensen uit die landen zijn welkom.
Want weet je hoe duur een taal cursus is?
Stel een turkse vrouw moet russisch gaan leren.
Nou dan kun je net zo goed een russische aannemen, want je bent dan goedkoper uit.
en voor de mini club is het ook handig om iemand uit die land te hebben

groetjes jac

alsof je in je eigen land ( nederland dus) als animator kan werken??
Niet echt veel…is meer voor het buitenland…
( en nee ik ben hostess geen animator hoor :smiley: :slight_smile:

hoi jan,

ik ben zelf al meerdere malen naar t buitenland vertrokken om als entertainer aan de slag te gaan. het is een hele mooie ervaring!! je maakt veel dingen mee, ontmoet veel mensen (nationaliteiten) en je leert veel over jezelf en om op eigen benen te staan. :smiley:

natuurlijk kun je in nederland ook als entertainer aan de slag maar aangezien t hier meestal maar 3 of 4 maanden echt goed weer is heb je niet veel keus dan voor t buitenland te kiezen…

tuurlijk zijn de mensen die in dat land wonen ook goed in t entertainen van gasten maar er komen vaak meerdere nationaliteiten in een hotel en dan is t beter om ook meerdere nationaliteiten in t team te hebben. en wij nederlanders staan er om bekend dat wij goed kunnen organiseren en dat we onze talen goed kennen!! dus des te meer reden voor de hotel eigenaar om ons in te schakelen!!
en jan, zeg nou eerlijk: heb jij ooit een turk ontmoet die nederlands, engels en duits goed spreekt?? :stuck_out_tongue:
o ja, en voor t geld doen wij entertainers t echt niet hoor! ik werk in de winter maanden heel hard zodat ik in de zomermaanden rond kan komen want we krijgen echt niet meer betaald dan andere mensen. en tenslotte gaat t ook niet om t geld in dit vak, maar om de beleving en de ervaring!!!

groetjes myrna :smiley:

:wink: bedankt voor de antwoorden, dus als ik het goed begrijp dan zijn wij nederlanders erg gewild, vanwege onze talen, en organisatie ver mogen, als ik wat jonger geweest was zou het me zeer aanspreken
ik wist wel dat je niet rijk van werd, en dat het meer een passie is, maar aangezien er op dit forum en elders best veel over gepraat word, was ik zeer benieuwd, wat en hoe, thanx :slight_smile:

heyyyyy myrna jah dan hebben jullie mij nit onmoet ik ben een turk :smiley: ik spreek TURKS,frans,duits,engels,nederland,russisch en spaans dus hehehe :slight_smile: egt is zo :slight_smile: maar ik hou van talen :slight_smile: het is nou eenmaal een heel leuk werk vooral met mensen in contact komen is al leuk genoeg