And we're off, again!

(origineel bericht op be-more.nl)

And we’re off, again!

Zo, mission Cupcakes, codenaam CUPGANDA, zit erop en het heeft een kleine 4000 euro opgebracht. Prachtig! Dank je wel iedereen voor het bakken & kopen van de cakjes! Om het in de woorden van ‘De Wereld Draait Door’ te zeggen: SUPERRRR - NIE - MEE - NORMAAL! Straks, op deze blog, zullen jullie kunnen lezen wat er met dit geld gaat gebeuren.

Next up: Uganda. Ik was weer fashionably late begonnen aan het pakken van mijn bagage maar nu, om 2:38u, kan ik toch zeggen dat ie klaar is. In een brand new Samsonite koffer dan nog wel! Zal stiekem mn ouwe getrouwe backpack wel missen maar de grote koffer kan toch écht wel veel meer aan. Aangezien het toch een stuk intenser werken zal zijn - als ik het zo goed lees op andere blogs- moet ik ook meer kleren. Voila.

Het wordt een kort berichtje want deze nachtuil gaat nog een paar uur slaap gaan pakken om dan gewoon 8 uur verder te slapen op het vliegtuig. We zijn al online ingecheckt, we moeten ons gewoon nog gaan nestelen op het toestel. Airplane-blanky, here I come!

(origineel bericht op be-more.nl)