(origineel bericht op be-more.nl)
Counting down the last hours
Bij deze m’n eerste en meteen mijn laatste berichtje vanuit Nederland!
M’n koffer is gepakt (hoewel ik er nog wat dingen uit moet laten aangezien die nu 26kg is. oeps) en alles is volgens mij geregeld. M’n halve koffer bestaat uit spelletjes, schriften en potloden/pennen voor de kinderen in Uganda, nog 1/4 is in beslag genomen door alle medicijnen ed, en de ruimte die ik nog over had heb ik gebruikt voor kleding die ik bijna allemaal na m’n vakantie/werk in Uganda kan laten. Klinkt wel vrijwilligerswerk-verantwoord toch?
Morgen om 20:15 vlieg ik vanuit Brussel naar Ethiopie, met een tussenstop in Milaan, en zaterdag land ik om 12:50 op het vliegveld van Entebbe. Daar zal de regio coordinator Jeroen mij opwachten en naar het backpackers hostel in Masaka brengen.
Zondag gaan we een tour doen naar en door Kampala. Ik ben heel benieuwd naar de stad! Volgens mij kan ik in het weekend sowieso op internet dus ik zal jullie dan een update geven over m’n eerste indrukken, belevenissen en verhalen.
Leuk, spannend en toch ook gek om over minder dan 40 uur in Uganda te zijn…
Voor iedereen in Nederland: ik hoop dat de zon eindelijk langs komt, succes op werken/studie/sporten, met afstuderen, en tot over een maand!
Daaag, tot ziens ![]()