Amerika, NY/LA

Hallo,

Ik wil eind september/oktober heel graag er even uit. Momenteel werk ik en in oktober stopt mijn contract en heb dan vrije tijd t/m febr, wanneer ik weer mijn studie op wil gaan pakken. Ik ben 21, in augustus word ik 22.

Ik zou naar New york willen en/of Los angeles willen gaan. Het maakt me niet zo veel uit, het lijkt me allebei helemaal geweldig!!
Iemand ook die interesse?
Het liefst ga ik 2 maanden maar dat is denk ik heel moeilijk qua geld. Of heeft iemand nog tips o.i.d. Een camper huren zou misschien een optie zijn!

Groetjes,
Kelly

:wereld:

Hey Kelly

Dat klinkt goed ! cheer
Ik ben zelf nu 4 keer in new york geweest, en zou zo morgen weer in het vliegtuig stappen.
Een geweldige stad, zo levendig, vol cultuur en verschillende mensen.
L.A Lijkt me totaal anders, maar ook dat ga ik ervaren. Wij gaan in septmeber voor 6 maanden op wereldreis en eindigen dan ook bij L.A / Las Vegas en San Fransisco.
Heb je al gekeken hoe duur het is om een camper te huren?
Ik denk dat het je best gaat tegenvallen. Kan je niet beter een binnenlandse vlucht boeken tussen deze steden?

groetjes, Marijke

Ja, dat zal ook best prijzig zijn, het is ook niet mijn bedoeling om van NY naar LA te rijden met een Camper hoor! Maar in LA zou je misschien met een Camper rond kunnen rijden i.p.v hotels boeken… Bedankt voor je reactie! Ben jaloers op je!l;)

Groetjes

Oh, :wereld:
Nou, zou wel gaaf zijn om de route 66 te rijden met camper hoor, alleen dan eindig je dus in Chicago.
Anyway, heeeel veel plezier met je voorbereidingen en keuzes die je moet maken… Sn Fransisco is ook echt zeker de moeite waard, en als je geld uit wilt besparen met overachtingen, kijk dan ook eens voor hostels !

groetjes,

1 like

Hoi Kelly,

Wat een avontuur!

Meer over Amerika vind je trouwens op het Amerika forum van Wereldwijzer. En als je op zoek bent naar een reisgenootje dan kun je een oproepje plaatsen in de reisgenoten rubriek van deze website.

Veel plezier!

Fleur

1 like