Amed en Lovina

Hallo,

vorig jaar heb ik samen met mijn partner een prachtige vakantie gehad op Bali. Ik was heel blij met jullie tips en heb hier heel veel aan gehad.
Dit jaar willen we van begin oktober tot begin november opnieuw die kant op. We beginnen in Canggu en willen daarna naar Lovina, Ahmed en daarna weer naar Canggu.
canggu is voor ons geen probleem, dat kennen we.
Mijn vraag gaat over Amed.
Hoeveel dagen kun je daar het beste blijven? Is 7 dagen te lang? We houden van snorkelen, relaxen, lekker eten en uitstapjes maken. Wat is er allemaal te zien in de omgeving?
Hetzelfde geldt voor Lovina…wat zijn leuke dorpjes of bezienswaardigheden? Is 7 dagen daar verblijven teveel of te weinig?

graag wederom jullie adviezen!

groetjes

omgeving Lovina, Banjar hotsprings, Brahma Vihara Ashrama klooster, Munduk en dolfijnen spotten (moet je van houden is een race met vele bootjes) en snorkeltrip naar Menjangan, Singah Raja.
omgeving Amed, Besakih tempel, Tirti Ganga en waterpaleis Ujung
In beide plaatsen is het goed toeven hoeveel dagen je er kunt verblijven hangt natuurlijk van jezelf af, gewoon niets vastleggen en blijven als je het leuk vind of weer vertrekken als het mooi is geweest. Iig veel plezier.

1 like