Amazone

Hey,

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op de volgende vraag. Ik twijfel waar ik het beste een tour naar de amazone kan maken; in Peru, Ecuador of Colombia?!
Van horen zeggen denk ik dat Peru het mooiste is, met het meeste kans op het zien van verschillende dieren. Nou komt het tijdens mijn reis die ik nu aan het maken net niet goed uit om nog terug te gaan naar Lima om vanuit daar naar Iquitos te vliegen… (ik zit inmiddels al in het noorden van Peru).
Heeft er iemand ervaring met een tour in de amazone van rond de 3/4 dagen in Ecuador of Colombia?! Zo ja, wat voor dieren kwam je toen tegen en wat was de prijs? De roze dolfijn staat hoog op de lijst om te zien!!
Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groet,

Sally

Hoi Sally, ik zie dat je bericht al van een aantal weken geleden is dus wellicht is het te laat. Ik kan het niet vergelijken met Peru en Ecuador maar was zelf 6 maanden in de Colombiaanse Amazone. Een plek die ik echt heel erg kan aanraden voor een aantal dagen is Casa Gregorio, daar zit je midden in de jungle en kun je vanalles zien. Waaronder de roze dolfijnen :slight_smile: Ook heb ik nog wat andere tripjes gedaan daar die aan te bevelen zijn, maar het ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Voor Casa Gregorio (en andere Amazone ervaringen) zie: From Casa Gregorio, with love – weg
Ben benieuwd wat het gaat worden, veel plezier alvast!

groet,
Susan