Als vrijwilliger werken, lesgeven in Ghana

hoi allemaal,

ik wilde even zeggen, voor diegene die opzoek zijn naar vrijwilligerswerk in ghana, kijk even op http://www.voluntarychildaid.org

ik heb echt een mooie tijd gehad. als je aankomt wordt je met andere vrijwilligers geplaatst in het childaid huis in Kumasi. Het is echt goed geregeld. De organisatie is ook echt goed bezig in Tamale. Er is net een school afgebouwd, de volgende school wordt over twee maanden afgebouwd.

Succes met het zoeken en voorbereiding. mocht je naar Ghana willen gaan, ghana is echt een mooi land en heel gastvrij.
pieter

Ghana is inderdaad een superland! Zeker gaan dus!
Ik ben zelf enige tijd terug via NorGhaVo geweest. Een goede non-profitorganisatie en alles was heel goed geregeld. Kijk even op www.norghavo.org voor meer informatie.

Groetjes,
Marielle

Hoi Pieter, ik zie net je bericht en vroeg me eigenlijk af wat jij precies hebt gedaan daar! Ikzelf ben nog zoekende waar ik heen wil, maar zit wel financieel erg gebonden. Zijn er ook mogelijkheden waarbij je wel enig salaris kunt krijgen of zijn ze erg afhankelijk/gesteld op vrijwilligerswerk?
Misschien kun je me eens mailen hierover?
(ik ben een 27-jarige meid, ik heet lilian en mijn emailadres is [EMAIL=“ldriesse14@hotmail.com”]ldriesse14@hotmail.com) Thanks alvast, groetjes!