Als leraar werken in China

Heb je altijd al een bijzondere ervaring mee willen maken en willen werken in het buitenland? Dit is de kans!

In **China **zijn ze hard op zoek naar westerse mensen die **Engelse les **willen geven aan Chinese kinderen. Ook **zonder ervaring **en met een **redelijke kennis van Engels **wordt je op de meeste kindergartens groots ontvangen. Ik ben zelf een (onervaren) leraar in Beijing en kan jullie mijn ervaringen delen en helpen aan een baan in Beijing (gratis).

Voordelen:

  • Bijzondere ervaring
  • Redelijk eenvoudige baan (lesmateriaal wordt vaak al geleverd)
  • Geen ervaring of perfect engels vereist
  • Hulp bij visa
  • Apartement wordt geregeld
  • Er is altijd werk in China
  • Salaris is hoog in verhouding met een gemiddelde Chinees (rond de 1000 euro per maand met apartement en 1300 euro per maand zonder apartement… op basis van 40 uur, meer of minder is altijd mogelijk). Omdat een gemiddelde maaltijd 3 euro kost hou je zat over
  • Als je een jaar blijft wordt je return ticket betaald
  • Wil je part-time werken of als mentor buiten schooltijd, dan kan dat ook voor een goede bijverdienste
  • Chinezen zijn super aardige mensen die elke buitenlander graag wilen helpen

:chin:
Neem contact met me op via email: [EMAIL=“patrickboekhout@qq.com”]patrickboekhout@qq.com of skype: patrickboekhout

Dag Patrick,

Ik heb net contact met je proberen opnemen via mail. Maar het adres lijkt niet correct te zijn. Heb je een alternatief adres?
Bedankt!
Cindy

Vreemd het adres werkt wel. Maar je kan ook mailen naar patrickboekhout@gmail.com

Heb je mijn mail nu ontvangen?

Grtn,
Cindy

heb ook gehoord dat ze minder uitbetalen als contract ( of helemaal niet)

gr ruud

Hee, ik ben geinteresseerd in informatie. Maar waarom post je info niet gewoon op het forum? Dan kunnen andere mensen daar ook gebruik van maken en hoef je niet steeds alle mails te beantwoorden!
Ik wil graag weten in hoeverre je een native speaker moet zijn om aan een redelijk betaalde baan te komen. Hoe heb je de baan gevonden?
En hoe gaat het met de taal? Spreek je zelf ook chinees?

Alvast ontzettend bedankt! : )

Sorry voor de late reactie…Ruud V.: Als je een goede agency gebruikt wordt je altijd wel uitbetaald. Maar ze kunnen (niet altijd) wel strikt zijn. Ze houden er niet van als je te laat komt of laks om gaat met het werk. Een beetje discipline is dus wel nodig :)Laspapayas: Iedereen heeft weer andere vragen en andere wensen. Het is makkelijker om iedereen te helpen one by one. Als je native bent heb je wat meer kans op een beter betaalde baan. Een niet native kan ook makkelijk een baan krijgen maar zal gemiddeld wat minder verdienen en niet overal aan de slag kunnen. Ik spreek a 6 maanden nog geen Chinees. Als je echt studeert en. de tijd er voor neemt is wat basis best wel te leren. In de kindergarten is het verder niet echt nodig, je hebt een assistent die Engels en Chinees spreekt en je helpt de kinderen in het gareel te houden. Zelf kan je je richten op het les geven.

1 like