Als leraar werken in China

Heb je altijd al een bijzondere ervaring mee willen maken en willen werken in het buitenland? Dit is de kans!

In **China **zijn ze hard op zoek naar westerse mensen die **Engelse les **willen geven aan Chinese kinderen. Ook **zonder ervaring **en met een **redelijke kennis van Engels **wordt je op de meeste kindergartens groots ontvangen. Ik ben zelf een (onervaren) leraar in Beijing en kan jullie mijn ervaringen delen en helpen aan een baan in Beijing (gratis).

Voordelen:

  • Bijzondere ervaring
  • Redelijk eenvoudige baan (lesmateriaal wordt vaak al geleverd)
  • Geen ervaring of perfect engels vereist
  • Hulp bij visa
  • Apartement wordt geregeld
  • Er is altijd werk in China
  • Salaris is hoog in verhouding met een gemiddelde Chinees (rond de 1000 euro per maand met apartement en 1300 euro per maand zonder apartement… op basis van 40 uur, meer of minder is altijd mogelijk). Omdat een gemiddelde maaltijd 3 euro kost hou je zat over
  • Als je een jaar blijft wordt je return ticket betaald
  • Wil je part-time werken of als mentor buiten schooltijd, dan kan dat ook voor een goede bijverdienste
  • Chinezen zijn super aardige mensen die elke buitenlander graag wilen helpen

:chin:
Neem contact met me op via email: [EMAIL=“patrickboekhout@qq.com”]patrickboekhout@qq.com of skype: patrickboekhout

Dag Patrick,

Ik heb net contact met je proberen opnemen via mail. Maar het adres lijkt niet correct te zijn. Heb je een alternatief adres?
Bedankt!
Cindy

Vreemd het adres werkt wel. Maar je kan ook mailen naar patrickboekhout@gmail.com

Heb je mijn mail nu ontvangen?

Grtn,
Cindy

heb ook gehoord dat ze minder uitbetalen als contract ( of helemaal niet)

gr ruud

Hee, ik ben geinteresseerd in informatie. Maar waarom post je info niet gewoon op het forum? Dan kunnen andere mensen daar ook gebruik van maken en hoef je niet steeds alle mails te beantwoorden!