Ik wil heeel graag naar Australië en heb mijn vriend gevraagd om mee te gaan.
In juli van dit jaar raak ik mijn baan kwijt en ben ik vrij om te gaan en staan waar ik wil!
Australië, daar wil ik zo graag nog een keer naartoe!
Mijn familie is er vroeger naartoe geëmigreerd en ik wil zien wat ze daar hebben kunnen opbouwen, en dan bedoel ik dat in de breedste zin van het woord…
Mijn vriend wil helaas niet met me mee dus ben ik aan het twijfelen of ik alleen zal gaan.
Moeilijk moeilijk, maar ik hoop tips/adviezen en ervaringen te lezen op dit forum om een weloverwogen keuze te maken!
Hoi IUshi,welkom op wereldwijzer!
Zag al dat je de weg gevonden hebt naar het Australieforum hier op wereldwijzer,mooi zo!
Het alleen reizen is vaak heel leuk en fijn omdat je natuurlijk geen rekening hoeft te houden met iemand anders. Je kan gaan en staan waar en waneer je wilt en dat is vaak heel prettig. Ook hierin word je makkelijker en na een week vind je het niet meer raar om alleen een restaurant in te gaan, alleen naar een cafe of alleen naar wat dan ook. Dit betekent ook dat je wanneer je iets leuks ziet, mooi vindt je dat niet met iemand kan delen en dat is duidelijk de minder leuke kant van alleen reizen.
In iedergeval IUshi suc6 nog met je trip door Australie! Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtje af met een leuke foto (Sydney)