Alleen met 4 kids waar logeren aan atlantische kust?

Hoi,

Ik reis alleen met mijn 4 kinderen tussen de 3 en 12 jaar. Ik wil in oktober mijn schoonfamilie in het noorden bezoeken en dat afronden met een paar dagen strand aan de atlantische kust. ( noordelijke kust trekt mij niet).

Ik wil terugvliegen vanuit casablanca en daarom dacht ik aan al jadida. Vanuit het noorden ( nador) neem ik dan de trein naar casa en daarna een taxi naar jadida. Maar waar kan ik (betaalbaar) slapen met 4 kids? Liefst een familiekamer of twee kamers met deur ertussen. Ik wil graag alles vooraf regelen omdat het al een hele expeditie is zo in mijn eentje en ik ook niet zo heel veel arabisch spreek.

Heb flink gegoogledop familiekamers, jeugdherberg maar meestal max 4 op de kamer. Wie heeft tips om mij te helpen?

Hoi,

leuk dat je dit wilt gaan ondernemen met je kids. Het is inderdaad wel even een organisatie wat dat betreft maar gelukkig kan je inderdaad van te voren alles regelen.
Ik heb een site voor je waar ze huizen verhuren in marokko.Dit voor mensen die inderdaad met meer personen gaan en die niet verdeeld over een hotel willen zitten.
Overigens zijn er in agadir volop hotels die wel kamers hebben waar 5 personen in kunnen maar dan moet je wel verder naar beneden reizen. De trien gaat volgens mij niet verder dan marakesch dus dan zou je met de bus moeten. Maar ja je kunt even op de site kijken of je het wat vind de huizen die ze in el jadida hebben.
http://www.homelidays.nl/NL-Vakantiewoningen/110_Search/SearchList.asp?ADR_PAYS=MA&PART=RW&TYPE=MAIS%2cCHAT%2cGITE&DESTINATION=EL-JADIDA&EXACT=TRUE&DEST_ID=CTY2007&ADR_LOCALISATION=MA+ALL
Succes met zoeken en beslissen.

gr patricia