Alleen en nog iets te plannen...

Hi,

Ik ben op zoek naar een gezellig mens waarmee ik 2 à 3 wkn een actieve vakantie kan ondernemen waarbij uitrusten en genieten ook noodzaak is.
Plannen zijn er nog niets dus veel kan.

Mijn persoontje zou het beste tot zijn recht komen bij iemand die houd van een goed boek/ gesprek, uitgebreid tafelen, cultuur en natuur. De afwisseling van actief/ passief.

Als jij zin hebt om met mij iets te plannen, mail me…

Groet
Kim (25)

In de maand juli/augustus ga ik op reis naar de Egyptische sinai, voor 2 of 3 weken of misschien wel langer. Ik verblijf in een ecolodge in Nuweiba niet super ver van de haven. Na wat zoeken op zoover.nl ben ik op Ghannah Lodge uitgekomen met schitterende commentaar. Een lodge gelegen in een klein dorpje tussen de locals. Via google heb ik dan wat verder gezocht en ben ik op http://ghannahfeb08.wordpress.com gekomen en ik ben volledig verkocht. Het blijkt ook nog een project te zijn van een Belgische vzw voor duurzame ontwikkeling. Mijn datum staat nog niet concreet vast en weet nog niet welke reis ik wil vervoegen, zin om mee te reizen?

Groetjes

Algemeen bericht

Beste medereiziger in spe…….

Doordat door omstandigheden mijn mede-reisgenoot mij niet kan vergezellen op een weekje cyprus in mei (17-24/05) ben ik op het laatste moment op zoek naar een plaatsvervanger.
Daar de vliegtuigstoelen reeds geblocked zijn en de reis speciaal voor mij wordt samengesteld is het niet mogelijk voor het niet gebruikte gedeelte een geldelijke vergoeding te verkrijgen. Omdat ik het zonde vind hier niets mee te doen, zoek ik iemand die hier wel interesse in heeft. Natuurlijk moet het wel klikken tussen ons, dus een gesprek/ontmoeting vooraf is een pre.
Zie jij het zitten om een gezellig week op Cyprus te hebben in mei voor heel erg weinig geld (alleen kosten voor maaltijden en drinken) laat het me dan snel weten.
Dit aanbod is alleen vandaag geldig.
Mvgr, Eerdie

hoi, ik ben 29j. september (maar waarschijnlijk oktober 2008) wil ik naar florida vertrekken voor beetje natuur, cultuur en ontspanning/uitgaan, 2-3 weken lang. een soort “wagen rondreisje”
reageren is de boodschap! :slight_smile:

Heej Kim,
Ik ben Evi, 20 jaar oud. Ik zoek iemand om mee op vakantie te gaan ergens binnen Europa, ik zat zelf te denken aan Spanje (maar dan niet Salou ofzo!), maar iets anders is ook prima. Ik zoek dezelfde soort vakantie als jij, lekker afwisselend. Ik houd van de natuur maar ook van de cultuur een dagje strand is ook prima en ik houd ook van lezen en zeker van een goed gesprek:D Ik kan vanaf half juli tot eind september. Nou ik hoor het wel.
Groetjes!
[EMAIL=“evihendrikx@hotmail.com”]evihendrikx@hotmail.com

Hoi Kim,

Ik ben zelf bezig met het ‘plannen’ van mn zomervaknatie… Ik wilde iets anders dan een zon/strandvakantie, inderdaad ook die afwisseling en dit 't liefst in een land waar niet heel Nederland zomers rond loopt.
Ik heb dus gekozen voor Oost Eurpoa, welk(e) land(en) ben ik nog niet uit. De landen schijnen prachtig te zijn, de temperatuur perfect, de mensen vriendelijk, 't eten heerlijk en ook niet geheel onbelangrijk…over het algemeen niet duur.

Mocht 't je wat lijken om eind juni-begin juli voor zo’n 3 weken die kant op te gaan dan hoor ik 't graag!

Groetjes Marijke

hoi kim,

ik wil eind rond september/oktober richting portugal…
zoiezo voor 10 weken misschien meer of misschien nog andere landen.
ben ook net zoals jij gek op eten, kletsen cultuur en actief/passief

Hoi Kim,

ik ga van 8 t/m 28 juni naar Spanje en ga dan voornamelijk door Andalusië trekken. Ligt nog niet helemaal vast, heb wel zo mijn voorkeuren. Beetje Spaanse lessen, paar dagen strand en een paar dagen Madrid om een vriendin op te zoeken. Als je nog niets passends hebt gevonden en net zo ondernemend (dan bedoel ik: zelf met OV reizen, hostels zoeken ed) bent als ik, stuur me dan een berichtje! Het is altijd leuker met zijn tweeën dan alleen!

groetjes, Jannie uit Tilburg (25)