All-in in Gambia

Hallo,
Wij zouden graag naar Gambia gaan, maar toch wat uitstappen doen, maar we willen toch een 12 à 15 dagen ter plaatste verblijven en het liefst in een hotel All in. Kan mij iemand helpen. Wie heeft hier ervaringen mee ?
Het valt mij op dat er heel weinig hotels All in zijn. wat is de reden hiervan ?
Bedankt
Sandra

Hallo Sandra,
Gambia heeft gelukkig nog geen Allin. Wèl incl. dinner ed. Het is te regelen met de reisorgansaties.
Maar waarom zou je. Of wil je alleen bij het hotel aan het zwembad blijven liggen.
Turkije is dan een betere en goedkopere optie.
In de buurt van vrijwel elk hotel zijn vele mogelijkheden om goed en goedkoop te eten.
Je hoeft niet bang te zijn buiten het hotel te komen. Het is er misschien wel veiliger dan bij ons.
Je moet je houding wat aanpassen en vriendelijk maar resoluut zijn.
Je gaat van Gambia houden- of je wilt er nooit meer komen.
Een ding wil ik je nog meegeven: Smijt niet met geld!! 1 euro is voor hen een dagsalaris (als ze al wat verdienen)
Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Jack

Hoi Sandra,

Jack heeft gelijk. In Gambia wil je simpelweg geen all-in. Daarvoor ga je niet naar Gambia. Zelfs half pension raad ik af om te doen. Als je in Kololi zit heb je op de Senegambia strip een ruime keuze uit restaurantjes en met z’n tweetjes eet je er doorgaans voor minder dan twintig euro, inclusief drinken :wink: En dat is leuker en vaak gezelliger dan in je hotel.

Als jullie besluiten te gaan en je nog informatie over een goede gids wilt dan mag je me een privé bericht sturen.

Groetjes,
Erwin