Alicante in december?

Goedendag,

ik zou graag weten of er een beetje zon is in Alicante in de maanden december en januari. Kan iemand mij iets zeggen over het weer in die periode?

Dank u,

Christophe

Hoi,

ik ben vorige week in alicante geweest. Toen was het er nog wel warm, maar ik merk dat het nu steeds kouder wordt (ben door zuid spanje aan het trekken). Ik denk dus niet dat je echt heel lekker weer zult hebben in december. Warmer dan in nederland dat wel. Btw, ik vond alicante niet echt wat aan…

het weer is allezins beter en zeker als je ± 20 min meer inwaarts gaat is het zalig wij lopen soms nog in korte broek!! februari is de slechte maand zon regen wind bewolkt en dan begin het weer te beteren ! ga je overwinteren in Spanje ???

Mijn bedoeling is gewoon een paar dagen op vakantie te gaan, beetje uitrusten en beter weer hebben. Want winter is te lang voor mij…

20 minuten inwaarts gaan? Heb je de naam van een plek waar ik het zalig kan hebben?

wij wonen op ±10 min te voet van de drukke stad Crevillente en hebben een extra huisje in onze (16000m) tuin staan voor bezoekers of famillie !
Maar in iedere geval het is beter weer in spanje !