najaar 2013 /voorjaar 2014 wil ik gaan overwinteren in buurt van Torrevieja /Spanje
Graag kom ik in contact met andere vlamingen daar die me tips kunnen geven en op weg
willen helpen voor een aangenaam leven daar… ben vrouw van 57 jr - Alvast dank en groetjes
hoi NIK300, ik plan om in februari naar Spanje te gaan. Ben op zoek naar maatje, ik hou van natuur, kunst en cultuur, een goed gesprek en een lach.
Ik ben een Nederlandse vrouw 65+.Reactie naar : bosvrouwe@tele2.nl
Hallo Nik300,
ook ik overweeg om ten zuiden van Alicante te gaan overwinteren. Ben NL-vrouw, 65jr., heb wat Spanje-ervaring maar niet in die regio. Hou erg van natuur (wandelen), kunst en cultuur, lichtheid en humor. Zelf creatief en spiritueel actief.
Reageer naar: info.av@tele2.nl
Hallo Nik300,
Ik ben dan wel geen Vlaming maar hier noemen ze ons de reserve Vlamingen.
Ben er al een tijdje mee bezig om weg weg wijs te worden in het overwinteren in Spanje.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat je nog iets zuidelijker ga zitten.
Het verschil met Torrevieja en bijvoorbeeld Puerto Banus kan in de winter een paar graden zijn dat het daar warmer is.
Ga er niet alleen heen om te overwinteren maar misschien ook om daar te wonen en iets te ondernemen.
Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.
Je mag me een e-mailtje sturen naar : landers076@gmail.com
Vriendelijke groetjes
Hallo
Een hele tijd terug stuurde je een berichtje met de melding dat je eind van dit jaar , begin volgend jaar wil gaan overwinteren
in de buurt van Torrevieja Wij gaan ( mijn broer en ik - vrouw van 57 jr ) op 2 november naar Rojales ( vlakbij Torrevieja )
We gaan er een huisje kopen ( voor mijn broer ) maar dan kan ik er ook naartoe … Waneer je contactgegevens doorgeeft
kunnen we msss afspreken Voorlopig logeren we in een hotel ( appartement ) micasa Familie in Rojales bij Quesada
Laat je iets weten? groetjes Nicole Vercammen 0032 479 33 26 66 nicole.vercammen@telenet.be ik woon in Westerlo ( prov.Antwerpen /belgikske)
Indien nog interesse
In centrum van Torrevieja een appartement 3slpk, 2bdk, terras, 50mtr van het zandstrand Playa del Cura en de autorvrije boulevard die recht naar de haven te bewandelen is.
meer interesse, lamarca11@gmail.com