overwinteren in spanje

halloik ben een alleen staande man van 52 jaar die heel jong van geest is grappig uit de hoek kan komen gay . ik zou graag een huis willen huren voor een paar maanden in regio malaga Torremolinos
en zoek een reis genoot ,m of vr om de kosten te delen en natuurlijk om samen een fijne tijd te beleven daar en zo de koude maanden hier te ontlopen
ik zou met mijn auto daar heen rijden en moet wel mijn drie honden mee nemen als jij je geroepen voelt hoor ik het graag groetjes Rene

Beste Rene,
Het klinkt heel aardig wat je schrijft. Ik ben zelf ook gek op Spanje en op honden. Ik heb wel een voorkeur voor de regio Benidorm/Alicante omdat ik daar al vaker geweest ben en ook in een dierenasiel in la Nucia graag weer wil gaan helpen als ik in de buurt ben.
Ik ben ook 50+ en gelukkig nog redelijk gezond. Het lijkt me wel leuk om samen iets te gaan huren en gezellige dingen te doen. Ik ben single en zoek geen relatie. Dat je gay bent is zeker geen punt voor mij. Laat maar iets horen en wie weet komen we er wel uit.
gr.
Hanna

ja sorry mijn gedachten staan echt wel op torremolinos omdat ik overweeg daar een zaak op te starten in de toekomst

okay dan kijk ik verder. Succes ermee.

gr.