Beste forum leden,
Ik ga samen met mijn aanstaande vrouw in juni drie maanden naar canada en amerika. We willen daar een camper kopen en gaan rondreizen. Om de camper te verzekeren ben ik op internet aan het rond kijken. Ik kwam op deze site terecht : http://www.alessie.com/nederlands/html/usa___canada2.html
Dit is precies wat ik nodig heb, alleen vraag ik me af of het betrouwbaar is. Heeft iemand ervaring met dit assuratie bureau.
Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden
Gr Simon
Het bedrijf ken ik niet en kan ik ook geen uitspraken over doen.
Vorige maand werd ik in het Amerikaforum echter gewezen op nieuwe wetgeven van EPA (milieubescherming in de VS): het is verboden voor buitenlanders om een camper in de VS achter te laten, uit te lenen, te verhuren en te verkopen. Het betreffende lid beloofde mij t.z.t. nog alle details hierover door te sturen, maar die heb ik nog niet binnen. Met dit verhaal is het dus verstandig om een camper te kopen in Canada en ook daar weer te verkopen.
Bedankt voor je reactie.
We gaan de camper weer in canada verkopen. Dus we zullen daar geen last van hebben.
Zijn er bedrijven waar je wel een uitspraak over kan doen? Ben zeer benieuwd hoe het zit met de verzekeringen. Ik heb een oom en tante wonen in canada. Ik mag hun adres gebruiken voor de verzekering.
Gr Simon
Helaas, ik ben nog niet rijk genoeg om een auto te kopen.