Alaska zomer 2008 (reisgenoot/ervaringen)

[INDENT]Hallo,

Mijn naam is Bob Goos, ik heb het plan opgevat om deze zomer juli/augustus naar Alaska te gaan. In eerste instantie was het de bedoeling om er ook te werken maar dit is zo goed als afgeketst vanwege de periode en het benodigde visum.

Maar naar mijn mening zijn er meer wegen die naar Rome leiden, vandaar deze oproep. Ik denk namelijk dat het misschien nog wel mooier is, om met 1 of een aantal mensen met bv een busje een week of 4/5 de ongerepte wildernis van Alaska in te trekken en zodoende dit fantastische land optimaal beleven.

Mezelf in het kort: Ik ben dus Bob Goos, 22jaar, ik studeer vastgoed & makelaardij in Groningen 2e jaar. Ik heb aan reiservaring 7 maanden Australiƫ, 3 maanden Nieuw Zeeland, 1 Maand Thailand, China en diverse Europese landen. Ik ben volgens mij meer dan makkelijk in de omgang.

Qua planning staat er nog weinig vast, dus als je je eigen idee hebt over deze trip dan kan dat natuurlijk altijd.
Ook voor mensen die dit lezen, en al eens een soort gelijke reis hebben gemaakt en wellicht tips hebben.
Ik hoor het graag!

Groeten Bob
[/INDENT]