Airports!!

Wie is er heel recentelijk nog naar Thailand gevlogen?

Ik vlieg a.s. maandag met mijn dochtertje

Onze vlucht v.a. AMS vertrekt om 16.45 uur. Hoe laat moet ik nu op Schiphol zijn (i.v.m. alle extra security en de lange rijen daar). Ik dacht zelf om er om 13.00 uur te zijn? (Controleren ze ook nog op de toegangsweg naar Schiphol?)

En heeft er iemand onlangs nog een binnenlandse vlucht v.a. Don Muaeng Airport in BKK gedaan? Hoe lang moet je daar nu van te voren aanwezig zijn? Is 2 uur van te voren nog steeds voldoende?

Ook vanaf Phuket. Is 2 uur van te voren voldoende voor een binnenlandse vlucht of toch meer tijd aanhouden (ik las nl. dat het op Phuket Airport een zooitje is op de International terminal (superlange wachtrijen, niet genoeg personeel en computers etc) is dit ook zo op de Domestic terminal?

Vervolgens weer terug naar huis, hoe is het nu op BKK Suvarnabumi Airport ? Ook drukker dan eerst ?? Hoe lang van te voren aanwezig zijn??

(Ik weet niet of ik de “oude” tijden aan kan houden (3 uur voor internationale vlucht en 2 uur voor binnenlandse of dat het nu toch allemaal meer tijd in beslag neemt)

Alvast bedankt.

Op Phuket hangt het sterk af van de tijd en datum waarop je vliegt.

Op een zondag om 12.55 uur van Phuket naar BKK

:chin:13.00 uur is ruim op tijd voor Schiphol het is geen hoog seizoen. Suvarnabhumi Airport is alles ook stukken beter geregeld als een aantal jaren terug.maar de af stand naar Don muang onder schat dit niet.>>>