Hallo,
Wij willen in de zomer van 2018 6 weken reizen met kids in Indonesië. Op Sumatra willen we verschillende dingen doen en omdat de afstanden zo enorm zijn willen we wel graag vliegen naar lake Toba. Ik vind daar airport Sibisa (bij Parapat) maar kan geen vluchten vinden. Wordt daar niet meer op gevlogen?
Bedankt!
Groetjes, Esther
Probeer het eens via Silangit airport via Indahnesia.com kun je vluchten binnen indonesië boeken of kijken of er binnen je planning een vliegveld ligt
via http://ticketindonesia.info bedoel ik, ben er via de voorgenoemde pagina aan gekomen
Dankjewel voor de link naar de website voor inland vluchten! Super. Ben ik blij mee!
Wat betreft de airport bedoel ik Sibisa Airport bij Parapat en niet Silangit (is meer zuidelijk).
wikipedia: Sibisa Airport (IATA: SIW, ICAO: WIMP) is an airport located in Ajibata, Toba Samosir, North Sumatra, Indonesia.[3] The airport is located 10 kilometers from Parapat city, Lake Toba. Silangit International Airport (Indonesian: Bandar Udara Internasional Silangit) (IATA: DTB, ICAO: WIMN) is an airport located in Siborong-Borong