Aftellen deel 2!

Nog 26 eenzame nachtjes, begint op te schieten. Spannend

Nog 1 nachtje en dan zie ik Okan hopelijk weer!!!

@ chrissy alvast een fijne vakantie

ChrissyP.
hele fijne vakantie.
ik hoop voor jou ook dat je hem weer ziet

@ Crissy: fijne vakantie en zal voor je duimen.

fijne vakantie Crissy,

Voor mij nog 1 dagjee:D

@ karin en Turkijelover
Hij is op dit moment in Italie en hij heeft ook een visum voor de schengenlanden, waar NL er een van is. Dus voor ons gelukkig geen visumproblemen! Maar de eerste keer dus, ik ben erg benieuwd wat hij van ons koude kikkerlandje vindt. En daarnaast natuurlijk de grote ontmoeting met familie en vrienden… Maar nog 31 dagen!!!

nog 7 nachtjes slapen.

Roma25: dat is echt fijn, ik ben ook wel benieuwd wat mijn schatje van ons koude kikkerlandje vindt, alleen ik moet nog ff wachten voordat hij naar hier kan komen, hij moet in noverber 15 maanden het leger in snik snik.

Ja dat is zeker nog even wachten… Pfff en 15 maanden, jeetje dat is wel erg lang… Gelukkig is de mijne al geweest, voordat we elkaar leerden kennen. Hij moest maar 5 maanden geloof ik, maar de verhalen die hij daar over heeft… Moet toch echt zwaar zijn.

ja dat heb ik ook al gehoord en gelezen.
maar we kunnen nog lekker 3 weken samen zijn.
hou ons wel op de hoogte wat hij van nl. vindt ben er wel benieuwd na.

Nog 24 nachtjes alleen slapen en dan 2 weken bij mijn lover

Daisy
fijne vakantie voor morgen :teeth:

over 2 dagen herfstvakantie
en het verste weg: over 140 dagen is mn 1e stage dag begonnen :zon02:

Volgesn mij bedoel je Desi, bijna goed…

Over 210 dagen zit ik weer met Toos in Turkije, bij leven en welzijn. :lol: Weet alleen nog niet waar. :dag: Kan ook wel over 245 dagen zijn.

Dan ben ik over zo’n 250 dagen jarig, is in mijn vakantie:paranoid:
@Desi: Een hele fijne vakantie en geniet van je askim

Desi heel veel plezier

Over 6634 dagen wordt ik een halve eeuw;)

@Desi: een hele fijne vakantie en geniet er lekker van.

Ik moet nog een weekje wachten en dan heerlijk 2 weken samen zijn, voordat ook mijn askim het leger in moet (maar daar moet ik nu even niet aan denken) Eerst heerlijk samen vakantie vieren en voor het eerst zijn ouders ontmoeten.

Dankjulliewel,

Ik ga eigenlijk vanacht pas maar alvast bedankt,
Ik spreek jullie snel,
xxx

nog 6 nachtjes slapen

en na veel bellen is het gelukt om mijn vliegtijden te veranderen nu vlieg ik s morgens om 10.00 uur en terug om 21.30