Aftellen deel 2!

@ desi - hele fijne vakantie en een goede vlucht en geniet van je askim:D

@ toos/trl/roanna - al die dagen, zal ik ook eens uit te rekenen wanneer ik jarig ben , wanneer parkiet jarig is enz,hihi :wink: grapje :smiley: maar heeft de persoon er nou geen erg in wat jullie doen?

haha :teeth:

zou ik eens netjes doen, waar dit forum voor bedoeld is:

nog 65 dagen voordat ik weer terug kan naar mijn askim!!! pff duurt nog erg lang zeg

nog 2 jaar :crybaby: maar nee daar ga ik niet aan beginnen dan wordt ik helemaal gek!:crybaby:

@ Cyn: zo moet je niet denken, misschien kunnen jullie elkaar zien tijdens zijn verlof. Ik ken een Turk die nu in het leger zit (heeft ook in NL gewoond en praat dus ook NL) en die zegt dat ze zelf kunnen bepalen wanneer ze vrij willen hebben.

ik weet het… maar ga maar van het ergste uit… kan het alleen maar meevallen :wub:

@ cyn - voor jou is het idd veel langer, mag ik niet zeuren. En kan me voorstellen dat je uitgaat van de langste periode, wie weet lukt het toch nog eerder, zou wel super voor je zijn:kus:

Cyn,ik zou er gewoona alles aan doen om hem toch samen te kunnen zijn.Heb ik wel gedaan…Pfff anders is het echt heel lang

Nog **2 **weken

nog 5 nachtjes

**1 … 2 … 3 … 4 … 5 … 6 … 7 **
Zal ook maar eens met (af)tellen gaan beginnen!!!

Nog 2 dagen werken en dan herfstvakantie
Nog 7 dagen en dan naar Turkije
Nog 14 dagen en dan moeten we al weer terug :crybaby:

Nog 15 dagen en dan gaan we weer aftellen tot de volgende vakantie … wanneer?
Dat tel ik over 16 dagen even uit :D;)

@ marion, ja nog ff, maar wel minder dat je over 14 dagen al weer terug moet:( :wink:

@Seray
Dan tellen we toch gewoon weer voor de volgende ;)!

Verrassing, welke zal (zullen) het gaan het worden?
voorjaarsvakantie … ongeveer 95 dagen
meivakantie … ongeveer 155 dagen
zomervakantie … ongeveer 245 dagen
of weer in oktober … ongeveer 365 dagen

nog 29 dagen

@Seray
Dan tellen we toch gewoon weer voor de volgende ;)!

Verrassing, welke zal (zullen) het gaan het worden?
voorjaarsvakantie … ongeveer 95 dagen
meivakantie … ongeveer 155 dagen
zomervakantie … ongeveer 245 dagen
of weer in oktober … ongeveer 365 dagen
[/quote]

Je hebt toch wel helemaal goed uitgeteld he, anders krijg je commentaar van lalalalama:D

Nog maar 4 nachtjes slapen!!!

ik ook nog 4 nachtjes slapen

dit keer ben ik jaloers op de mensen die binnenkort gaan

over 2 dagen bij de tandarts
over 6 dagen naar vriendin
over 9 dagen weer richting school
over 220 word ik 20 jaar
over 223 dagen ongeveer naar Turkije voor 5 tot 6 maanden want over 233 dagen is mn 1e stage dag voor 5 maanden begonnen in Turkije :zon02:

Turkije-fan,dit onderwerp is om af te tellen voor vakanties en wanneer we weer naar Turkije gaan.DUS NIET WANNEER IEMAND NAAR DE TANDARTS MOET OF EEN VRIENDIN GAAT ZIEN !!!

Of naar school gaan of bioscoop of verjaardag of andere onzin!!!