Binnenkort maak ik een rondreis door China . Bij de terugkeer op Schiphol wil ik de thalys nemen richting België . De zitplaats op deze trein moet vooraf gereserveerd worden . Hoeveel tijd tussen de landing en het vertrek van de trein moet ik voorzien om , zonder uren te moeten wachten , de trein te kunnen halen ?
De landing wordt voorzien om 17:45 . De eerst volgende Thalys vertrekt om 19u30 .
Alvast bedankt :dag:
meestal ligt je bagage binnen 15-20 minuten op de band, maar ik heb ook wel eens meer dan een uur moeten wachten.
een vlucht altijd vertraging hebben, dan ben je later. afhankelijk van waar je vliegtuig landt (en hoe lang je moet rijden/taxien) kan er ook aardig wat tijd verstrijken. als je een gate hebt die ver van de bagageband ligt kan het bovendien zijn dat je meer dan een kwartier moet lopen om bij je bagage te komen.
Jouw overstap moet mogelijk zijn. Als het vliegtuig om 17.45 uur landt ben je er om 18.00 uur wel uit (ervan uitgaande dat het vliegtuig iets eerder komt dan dat het gepland is). Even lopen en om 18.30 uur ben je wel door de paspoortcontrole (ervan uitgaande: kwartiertje wachten in de rij). Om 18.45 uur heb je vast wel je koffer. Dat moet dan wel goed komen.